ORGANIZACIJA NASTAVE ZA UČENIKE OD 1. DO 4. RAZREDA
Poštovani roditelji, nastava će se za učenike od 1. do 4. razreda organizirati u školi u jutarnjoj smjeni. U područnim školama nema promjene u organizaciji nastave i provođenju epidemioloških mjera. Promjene su se dogodile u organizaciji nastave u matičnoj školi. U privitku se nalazi plan provođenja nastave za učenike od 1. do 4. razreda u Matičnoj školi. Pozivam roditelje da ga pročitaju i ako imaju pitanja neka mi se obrate porukom na adresu elektroničke pošte: zeljka.zubovic@skole.hr.
Obavijest o načinu održavanja nastave za učenike od 5. do 8. razreda, bit će objavljena sutra, u petak 15. siječnja, na web stranici Škole i u virtualnim razredima učenika od 5. do 8. razreda.
S poštovanjem.
Ravnateljica:
Željka Zubović, dipl. učitelj
PROVEDBENI PLAN ORGANIZACIJE NASTAVE ZA UČENIKE OD 1. DO 4. RAZREDA na početku drugog polugodišta školske godine 2020./2021.
PODRUČNE ŠKOLE
Nastava se za učenike područnih škola organizira u školi, uz poštivanje epidemioloških mjera i prema pravilima koja su postavljena na početku školske godine.
MATIČNA ŠKOLA
Nastava će za učenike od 1. do 4. razreda u Matičnoj školi, dok traju epidemiološke mjere, počinjati u 8.50 sati. Nastavni sat traje 45 minuta. Raspored sati izrađuju razredne učiteljice u suradnji s predmetnim učiteljima Engleskog jezika, Vjeronauka, Informatike, Talijanskog jezika (samo u 4. razredu) i Glazbene kulture (samo u 4. razredu)
SATNICA
0. SAT – 8.00 – 8.40
1.SAT – 8.50 – 9.35
2.SAT – 9.40 – 10.25
VELIKI ODMOR – 10.25 – 10.40
3. SAT – 10.45 – 11.30
4. SAT – 11.35 – 12.20
5. SAT – 12.25 – 13.10
Učiteljica je dužna doći 20 minuta prije početka nastave njenog razrednog odjela, ući na ulaz koji je predviđen za njen razredni odjel, dezinficirati ruke i potplate na ulazu u školu, izmjeriti tjelesnu temperaturu i upisati u tablicu evidenciju vrijednosti izmjerene tjelesne temperature te koordinirati dolazak djece i radnje koje moraju učiniti prije ulaska u učionicu pazeći pri tom da se učenici ne zadržavaju u hodniku i ne ostvaruju dulji kontakt s učenicima drugih razrednih odjeljenja.
Učenici u matičnoj školi ne nose posebne papuče, nego na ulazu u školu dezinficiraju potplate (cipele). Učenici koriste toalet za vrijeme malih odmora i velikog odmora, a po potrebi i tijekom nastavnog sata. U toaletu istovremeno smije biti troje učenika. Poštivanje epidemioloških mjera kod korištenja toaleta kontrolirat će učitelji i dežurno tehničko osoblje.
Učenici ulaze na glavni ulaz.
Na ulazu dezinficiraju potplate.
Peru ruke sapunom ili dezinficiraju na ulazu u učionicu.
Ulaze u učionicu.
Učenici ulaze na glavni ulaz.
Na ulazu dezinficiraju potplate.
Peru ruke sapunom ili dezinficiraju na ulazu u učionicu.
Ulaze u učionicu.
Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.
Na ulazu dezinficiraju potplate.
Peru ruke sapunom ili dezinficiraju.
Ulaze u učionicu.
Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.
Na ulazu dezinficiraju potplate.
Peru ruke sapunom u učionici.
Ulaze u učionicu.
U svakoj učionici će biti pripremljeno sredstvo za dezinfekciju ruku i upute za korištenje toga sredstva. Učenicima razredne nastave preporuča se češće prati ruke sapunom i vodom.
Prostor učionice će se redovito prozračivati i to spremačica prije i nakon nastave i učiteljica tijekom nastave.
Nastava Informatike održavat će se u učionici Informatike koja će se pri ulazu i izlazu svakog razrednog odjela dezinficirati.
Prijevoz učenika će biti organiziran poštujući epidemiološke mjere propisane za javni prijevoz (nošenje maske i održavanje fizičke distance) a prema redovnom redu vožnje.
POLAZAK ZA UČENIKE KOJI IMAJU PREDSAT (u 8.00)
ŠIMUNI – 7.20
KOŠLJUN – 7.30
PAG – 7.40
POLAZAK ZA KOJI IMAJU NASTAVU OD 1. SATA (u 8.50)
ŠIMUNI – 8.05
KOŠLJUN – 8.15
VODICE – 8.25
POVRATAK: 13.15
Marenda će se učenicima dijeliti na velikom odmoru, nakon 2. nastavnog sata (10.25 do 10. 45) Učenicima koji će primati marendu u školi, ona će biti ostavljena na stolu ispred učionice koji će prethodno biti dezinficiran. Priprema marende vršit će se uz strogo pridržavanje epidemioloških mjera, a prema protokolu koji je donijela Škola.
Učenici za vrijeme velikog odmora mogu izaći u školsko dvorište uz pratnju i nadzor razredne učiteljice i pri izlasku se ne smiju miješati s učenicima ostalih razreda (što koordiniraju učitelji). Za vrijeme velikog odmora učenici svakog razreda su smješteni na svom dijelu dvorišta i ne dolaze u kontakt s učenicima drugih razrednih odjela.
RASPORED NA ŠKOLSKOM DVORIŠTU
Program produženog boravka će se provoditi prema Uputama HZJZ-a u kombiniranom odjelu u prostoru u kojem se i do sada organizirao. Učenici različitih razrednih odjela smješteni su svaki u svom dijelu učionice, među njima su pregrade. Ukoliko se bliski kontakt učenika različitih razrednih odjela ne može izbjeći, učenici su obvezni nositi masku.
RASPORED AKTIVNOSTI U PRODUŽENOM BORAVKU (prema potrebama učenika i roditelja može se mijenjati)
Program započinje nakon nastave (nakon 4. sata) i traje dok roditelji ne dođu po učenika, a najdulje do 17.00 sati.
PRIJEDLOG AKTIVNOSTI
12.20 – 13.10 – PRIHVAT DJECE I PRIPREMA ZA RUČAK
13.15 – 13.40 – RUČAK
13.45 – 14.00 – ODMOR
14.00 – 15.30 – PISANJE DOMAĆE ZADAĆE I UČENJE
15.30-17.00 – UČENJE, ODMOR, IGRA (prema potrebama roditelja i učenika)
Molim sve roditelje čija su djeca uključena u program produženog boravka i one koji žele uključiti djecu od drugog polugodišta, da mi svoje prijave, pitanja i prijedloge pošalju na adresu elektroničke pošte: zeljka.zubovic@skole.hr.
Program će započeti s radom u ponedjeljak 18. siječnja nakon nastave, a raspored aktivnosti ćemo uskladiti prema pedagoškom standardu i potrebama roditelja do srijede 20. siječnja. Roditelji će o svemu biti obavješteni. Ugovore o pohađanju produženog boravka roditelji će dobiti do petka 22. siječnja.
Djeca u školi ne nose zaštitnu masku.
Učenici uz pomoć učitelja moraju razviti rutinu dezinfekcije ruku. Ruke je obavezno prati i/ili dezinficirati prije ulaska u učionicu, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Kod učenika razredne nastave, prednost se daje pranju ruku tekućom vodom i sapunom.
Učenicima se preporučuje da nepotrebno ne dodiruju površine i predmete.
Roditelj/skrbnik ima obvezu ujutro, prije polaska djeteta, u školu izmjeriti tjelesnu temperaturu te u slučaju povišene tjelesne temperature ne dovodi dijete u školu, već se javlja ravnateljici (611 455), izabranom pedijatru ili obiteljskom liječniku radi odluke o testiranju na COVID-19.
Ako dijete razvije simptome COVID infekcije tijekom boravka u školi učitelj će odmah obavijestiti roditelje, koji moraju u najkraćem roku doći po dijete. Dijete će do dolaska roditelja biti zbrinuto u posebnoj prostoriji.
Djeca sa znakovima drugih bolesti, ne dolaze u školu.
Djecu treba poticati na fizičku distancu, higijenu ruku, ne dodirivanje usta, nosa, očiju i lica te da pri kihanju i kašljanju treba okrenuti lice od drugih osoba.
Djeca ne smiju međusobno dijeliti pribor za jelo niti školski pribor.
Učenici se i prije i nakon nastave moraju pridržavati općih epidemioloških uputa.
Učenike, u školi i kod kuće, treba upozoravati da je svaki oblik ruganja ili negativnog obilježavanja učenika koji je moguće zaražen korona virusom ili zbog neke druge bolesti mora nositi masku u učionici, neprihvatljivo ponašanje i može rezultirati izricanjem pedagoške mjere.
Pomoćnik u nastavi ubraja se u ukupan broj osoba u razrednom odjelu.
U odnosu na druge učenike u razrednom odjelu i školi pomoćnik je dužan:
Pomoćnik je dužan nositi masku.
Kod pomaganja djetetu pri održavanju osobne higijene koristi jednokratne rukavice.
Roditeljima nije dozvoljen ulazak u školu, osim u iznimnim situacijama.
Roditeljski sastanci će se održavati na daljinu, na način na koji to odredi razrednik.
Individualni razgovori s predmetnim učiteljima i razrednicima će se održavati na daljinu. Predmetni učitelji i razrednici će imati termin za „razgovor“ s roditeljima koji će biti objavljen na web stranici škole. Roditelji će učiteljima svoja pitanja i probleme iznositi putem elektroničke pošte, a učitelji će u terminu individualnih razgovora odgovarati roditeljima.
Prema potrebi moguća je komunikacija telefonom.
Za sva pitanja vezana uz organizaciju nastave i provođenje epidemioloških mjera, pozivam roditelje da mi se obrate porukom na adresu elektroničke pošte: zeljka.zubovic@skole.hr.
U Pagu 14. siječnja 2021. godine
Ravnateljica:
Željka Zubović, dipl. učitelj
UDŽBENICI 2014/15
Pag |
Škola Carnet |
Dnevni tisak |