PROVEDBENI PLAN ORGANIZACIJE NASTAVE ZA UČENIKE OD 1. DO 4. RAZREDA na početku školske godine 2021./2022.
Rad u školama u sadašnjim epidemiološkim uvjetima smatra se jednako sigurnim kao i boravak kod kuće, uz neophodno osiguravanje fizičkog razmaka (koliko je to moguće s obzirom na razvojnu dob učenika).
Učenici i djelatnici koji imaju simptome zarazne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), kojima je izrečena mjera samoizolacije ili imaju saznanja da su zaraženi s COVID-19.
Za učenike područnih škola, nastava će se organizirati u jutarnjoj smjeni.
Za učenike matične škole nastava će se organizirati u popodnevnoj smjeni (dok traju radovi u prizemlju i na prvom katu). Nastava učenicima počinje prema rasporedu sati (u 13.15 ili 14.00 sati).
Dopušteno je miješanje učenika različitih odgojno-obrazovnih skupina koji su slične dobi i koji uobičajeno provode školske i izvanškolske aktivnosti. Znači moguće je održavanje dopunske, dodatne nastave, programa produženog boravka i svih izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti.
Nastava Tjelesne i zdravstvene kulture održavat će se što je moguće više na otvorenom prostoru izbjegavajući vježbe i igre koje uključuju direktan kontakt učenika.
Kod organizacije nastave Glazbene kulture treba paziti da učenici prilikom izvođenja aktivnosti pjevanja ne budu okrenuti licem u lice.
Raspored sati određuju razredne učiteljice u suradnji s predmetnim učiteljima.
Fizički kontakt djece iz različitih razrednih odjela treba smanjiti koliko je moguće. Svaki razredni odjel boravi u svojoj učionici u kojoj će se klupe razmjestiti na udaljenost od 1.5 metra. Učenik sjedi uvijek na istom mjestu u učionici.
Prolaz i boravak učenika u zajedničkim prostorijama (hodniku, toaletu) treba, koliko je to moguće, smanjiti.
Učenik smije koristiti samo svoj pribor za rad.
Kod pregledavanja učeničkih radova treba izbjegavati bliski kontakt i pregledavanje radova na učeničkoj klupi dok je učenik nazočan. Preporuča se pregledavanje radova na način da se oni pokupe i pregledavaju na radnom stolu učitelja.
Svaki razredni odjel, u matričnoj i područnim školama, će imati nastavu u svojoj učionici. Školske klupe razmiču se (po mogućnosti) tako da djeca sjede na što većoj udaljenosti (po mogućnosti 1.5 m).
Nastava Informatike će se održavati u učionici Informatike. Učionica će se nakon svake grupe učenika, a prije ulaska druge grupe, dezinficirati. Nastava informatike u područnim školama će se održavati u istoj učionici u kojoj se održava nastava ostalih predmeta.
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture će se, po mogućnosti, održavati na otvorenom. Učenici će onoga dana kada i maju tjelesnu i zdravstvenu kulturu doći u školu u sportskoj odjeći i obući, kako bi se izbjeglo presvlačenje u svlačionicama.
U toaletu istovremeno mogu biti tri učenika. Kako bi se izbjegle gužve kod korištenja toaleta na malom odmoru, učenike je moguće pustiti na obavljanje nužde i tijekom sata.
Prostor će se svakodnevno dezinficirati dva puta i to prije početka nastave i nakon završetka nastave. Dezinficirati se moraju sve korištene površine: pod, klupe, kvake, tipkovnice, konzole, slavine u kuhinji i sanitarnim čvorovima, tipke vodokotlića, daljinski upravljači, prekidači za struju, zvona na vratima… Svi koji u školu unose mobitel, moraju ga dezinficirati nakon ulaska u zgradu.
Nakon održavanja nastave prostor se prije dezinfekcije mora očistiti.
Prije i nakon održavanja nastave prostor će prozračivati spremačica, a tijekom nastave učiteljica. Zajedničke prostorije kao što su hodnici i sanitarni čvorovi, spremačice će provjetravati dok su učenici na nastavi.
U školu učenici dolaze i odlaze sami, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja, ovisno o odluci roditelja, kao što bi dolazili da nema epidemije. Roditeljima ili drugim osobama koje su odlučile dovoditi i odvoditi dijete u školu, nije moguć ulaz u školu te im se savjetuje da ispred škole drže razmak od 1.5 metra. U pratnji učenika u školu može ući jedan od roditelja učenika 1. razreda i učenika s teškoćama u razvoju.
Roditelji/ skrbnici koji imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha, ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19 ne smiju dovoditi dijete u školu.
Učiteljica je dužna doći 20 minuta prije početka nastave njenog razrednog odjela, dezinficirati ruke i potplate na ulazu u školu te koordinirati dolazak djece i radnje koje moraju učiniti prije ulaska u učionicu pazeći pri tom da se učenici ne zadržavaju u hodniku i ne ostvaruju dulji kontakt s učenicima drugih razrednih odjeljenja.
Učenici u matičnoj školi ne nose posebne papuče, nego na ulazu u školu dezinficiraju potplate (cipele)
Učenici područnih škola će prvog dana nastave donijeti posebne papuče koje će nositi samo u školi te će se svakog dana prije ulaska u učionicu preobuti.
MATIČNA ŠKOLA
Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.
Na ulazu dezinficiraju potplate.
Peru ruke sapunom
Ulaze u učionicu.
Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.
Na ulazu dezinficiraju potplate.
Peru ruke sapunom
Ulaze u učionicu.
Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.
Na ulazu dezinficiraju potplate.
Peru ruke sapunom
Ulaze u učionicu.
Učenici ulaze kroz sportsku dvoranu.
Na ulazu dezinficiraju potplate.
Peru ruke sapunom u učionici.
Ulaze u učionicu.
PŠ DINJIŠKA
Ispred učionice obuvaju papuče, skidaju jaknu.
Peru ruke sapunom.
Ulaze u učionicu.
1./4. RAZRED – NASTAVA POČINJE U 8.00 h
Učenici ispred učionice obuvaju papuče, skidaju jaknu.
Peru ruke sapunom.
Ulaze u učionicu.
PŠ POVLJANA
1./2. RAZRED – NASTAVA POČINJE U 8.00 h
Ispred učionice obuvaju papuče i skidaju jaknu.
Peru ruke sapunom.
Ulaze u učionicu.
3./4. RAZRED – NASTAVA POČINJE U 8.00 h
Ispred učionice obuvaju papuče i skidaju jaknu.
Peru ruke sapunom.
Ulaze u učionicu.
PŠ VLAŠIĆI – NASTAVA POČINJE U 8.00 h
Ispred učionice obuvaju papuče i skidaju jaknu.
Peru ruke sapunom.
Ulaze u učionicu.
Učenike putnike, koji će doći ranije, učiteljica će dočekati u učionici i na taj način će biti zbrinuti do početka nastave.
Prostor učionice će se redovito prozračivati i to spremačica prije i nakon nastave i učiteljica tijekom nastave.
Prijevoz učenika će biti organiziran poštujući epidemiološke mjere propisane za javni prijevoz (nošenje maske i održavanje fizičke distance) a prema redovnom redu vožnje.
POLAZAK – prema redovnom rasporedu (kao i do sada)
POVRATAK – 12.00
ZA UČENIKE KOJIMA NASTAVA POČINJE U 13.15
POLAZAK
ŠIMUNI – 12.30
KOŠLJUN – 12.40
VODICE – 12.50
POVRATAK: 18.00
ZA UČENIKE KOJIMA NASTAVA POČINJE U 14.00
POLAZAK
ŠIMUNI – 13.20
KOŠLJUN – 13.30
VODICE – 13.40 POVRATAK – 18.00
Produženi boravak učenika u matičnoj školi će se organizirati uz poštivanje epidemioloških mjera, u jutarnjim satima, prije nastave i to od 7.00 do 13.00 sati.
Djeca u školi ne nose zaštitnu masku.
Učenici uz pomoć učitelja moraju razviti rutinu dezinfekcije ruku. Ruke je obavezno prati i/ili dezinficirati prije ulaska u učionicu, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Kod učenika razredne nastave, prednost se daje pranju ruku tekućom vodom i sapunom.
Učenicima se preporučuje da nepotrebno ne dodiruju površine i predmete.
MJERENJE TEPMERATURE
Roditelj/skrbnik dužan je povremeno izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu te svaki put prilikom znakova koji mogu upućivati na povišenu temperaturu. U slučaju povišene tjelesne temperature ne dovodi dijete u školu, već se javlja učiteljici i izabranom pedijatru ili obiteljskom liječniku radi odluke o testiranju na COVID-19.
Ako dijete razvije simptome COVID infekcije tijekom boravka u školi učitelj će odmah obavijestiti roditelje, koji moraju u najkraćem roku doći po dijete. Dijete će do dolaska roditelja biti zbrinuto u posebnoj prostoriji.
Djeca sa znakovima drugih bolesti, ne dolaze u školu.
Djecu treba poticati na fizičku distancu, higijenu ruku, ne dodirivanje usta, nosa, očiju i lica te da pri kihanju i kašljanju treba okrenuti lice od drugih osoba.
Djeca ne smiju međusobno dijeliti pribor za jelo niti školski pribor.
Učenici se i prije i nakon nastave moraju pridržavati općih epidemioloških uputa.
Učenike, u školi i kod kuće, treba upozoravati da je svaki oblik ruganja ili negativnog obilježavanja učenika koji je moguće zaražen korona virusom ili zbog neke druge bolesti mora nositi masku u učionici, neprihvatljivo ponašanje i može rezultirati izricanjem pedagoške mjere
Djelatnici koji nisu cijepljeni i koji nisu preboljeli COVID-19 unazad devet mjeseci obavezno mjere tjelesnu temperaturu svaki dan prije dolaska na posao te u slučaju povišene tjelesne temperature ne dolaze na posao, već se javljaju telefonom ravnatelju i izabranom liječniku obiteljske medicine.
U slučaju povišene tjelesne temperature kod zaposlenika, ravnateljica škole će obavijestiti liječnika i postupiti prema uputama HZJZ-a.
Djelatnici se izvan ustanove i nakon radnog vremena moraju pridržavati općih uputa socijalnog distanciranja i održavanja higijene.
Pomoćnik u nastavi ubraja se u ukupan broj osoba u razrednom odjelu.
U odnosu na druge učenike u razrednom odjelu i školi pomoćnik je dužan:
Pomoćnik je dužan nositi masku.
Kod pomaganja djetetu pri održavanju osobne higijene koristi jednokratne rukavice.
Do škole učenici dolaze i odlaze sami ili u pratnji roditelja, ovisno o odluci roditelja. Ulazak u školu prilikom pratnje djece dozvoljen je jednom od roditelja učenika 1. razreda i roditeljima učenika s teškoćama u razvoju.
Roditeljski sastanci mogu se održavati u školi, uz poštivanje epidemioloških mjera (obavezno nošenje maske i održavanje distance).
Individualni razgovori s predmetnim učiteljima i razrednicima mogu se održavati u školi i to uz poštivanje epidemioloških mjera (obavezno nošenje maske i održavanje distance).
U Pagu 1. rujna 2021. godine
Ravnateljica:
Željka Zubović, dipl. učitelj
UDŽBENICI 2014/15
Pag |
Škola Carnet |
Dnevni tisak |