JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA
REPUBLIKA HRVATSKA
Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag
Ante Starčevića 12
OIB: 61936378099
Telefon: 023 611 517
Fax: 023 611 455
KLASA: 372-03/21-01/03
URBROJ: 2198-1-27-04-21-1
U Pagu, 03. rujna 2021. godine
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18) i Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku za davanje u zakup i privremeno korištenje prostora i opreme u školskim ustanovama Zadarske županije od 10. prosinca 2018. godine, Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag objavljuje:
JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA
Predmet javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora navedenog u tablici:
RB |
Adresa prostora |
Vrsta prostora |
Površina |
Opis prostora |
Namjena i djelatnost za vrijeme trajanja zakupa |
Početni iznos najamnine |
Vrijeme na koje se prostor daje u zakup |
1. |
Ante Starčevića 12 |
Velika sportska dvorana |
600 m2 |
Prostor nije hlađen ljeti ni grijan zimi. U svlačionicama nije moguće koristiti tuševe. |
Za programe javnih potreba iz područja sporta, prosvjete, kulture, zdravstva i socijalne skrbi |
80,00 kn po satu za programe koji uključuju djecu i mladež |
Do kraja školske godine |
OPĆI UVJETI ZA PODNOŠENJE PONUDA
Pravo na podnošenje ponuda imaju fizičke osobe, udruge, fizičke osobe koje imaju registriran obrt i pravne osobe.
Pravo na zakup ima ponuditelj koji ispunjava uvjete natječaja i ponudi najviši iznos zakupnine.
Ponuditelj može vidjeti poslovni prostor prije javljanja na natječaj.
Zainteresirana osoba se može obratiti za pregled poslovnog prostora tajniku Škole na broj telefona 023/ 611-517.
Zakupnik ne smije dati poslovni prostor u podzakup niti dati ključ osobi koja nije sklopila ugovor o zakupu prostora.
Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najveći iznos zakupnine.
Nepravovremene i nepotpune ponude neće se uzeti u razmatranje, te će se zapisnički utvrditi njihova nevaljanost.
U slučaju da na natječaju za poslovni prostor pristigne više ponuda s istim iznosom ponuđene zakupnine, nadmetanje se nastavlja između tih ponuditelja, iskazivanjem većeg iznosa od ponuđene zakupnine u pisanom obliku.
Povjerenstvo je dužno pri procjeni i odabiru ponuda osigurati prvenstveno pravo na zaključivanje ugovora o zakupu poslovnog prostora osobama iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, pod uvjetom da ispunjavaju uvjete iz natječaja te prihvate najveći ponuđeni iznos zakupnine.
Škola zadržava pravo poništiti natječaj ili dio natječaja, odnosno ne prihvatiti niti jednu ponudu bez posebnog obrazloženja.
SADRŽAJ PONUDE
Pravo sudjelovanja u nadmetanju imaju fizičke osobe, udruge, fizičke osobe koje imaju registriran obrt i pravne osobe uz uvjet da uz pisanu ponudu potpisanu od strane ovlaštene osobe dostave:
Kandidati će biti obaviješteni o rezultatima izbora na službenim web stranicama Škole (www.os-jdalmatinca-pag.skole.hr) u roku od 30 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
PODNOŠENJE PONUDA
Ponude se dostavljaju na adresu: OŠ Jurja Dalmatinca Pag, Ante Starčevića 12, 23 250 Pag, s naznakom: „Javni natječaj-ponuda za zakup poslovnog prostora-ne otvarati“
Rok za podnošenje ponude je 8 (osam) dana od dana objavljivanja natječaja.
Ponude će se otvarati u prostoru Osnovne škole Jurja Dalmatinca Pag, Ante Starčevića 12, 23 250 Pag.
UDŽBENICI 2014/15
Pag |
Škola Carnet |
Dnevni tisak |