Razgovarali smo s kuharom!
Autor: Irina Rudančić, 15. 11. 2019.
Isti čovjek može biti tvrdi pesimista prije ručka i uvjereni optimista nakon ručka. Jedna od najdražih osoba u našoj školi svakako je kuhar Vlade, uvijek nasmijan, dobro raspoložen i spreman za pokoju pošalicu.
Aldous Leonard Huxley
Isti čovjek može biti tvrdi pesimista prije ručka i uvjereni optimista nakon ručka.
Aldous Leonard Huxley
Jedna od najdražih osoba u našoj školi svakako je kuhar Vlade, uvijek nasmijan, dobro raspoložen i spreman za pokoju pošalicu.
DANIJEL: kad ste postali kuhar?
KUHAR: nakon završene srednje škole počeo sam raditi 1982.g.
DANIJEL: uh, ja se tad nisam niti rodio!
IVAN: je li teško raditi u kuhinji?
KUHAR: nije, ako voliš svoj posao, nijedan posao nije teško raditi.
DARIJO: kad ste u školi počeli raditi?
KUHAR: u školi sam počeo raditi 2011.g.
JOSIP: koje se namirnice najviše koriste u kuhinji?
KUHAR: sol, papar, vegeta, češnjak, peršin, bez njih je nemoguće kuhati.
IVAN: što ne volite jesti?
KUHAR: ja sve volim jesti!
LUCIA: koje Vam je najdraže jelo?
KUHAR: grah!
LARISA: gdje ste naučili kuhati?
KUHAR: u srednjoj školi.
CINDY: jeste sudjelovali u kuharskim emisijama?
KUHAR: ne, ne zanima to mene.
NIKA: jeste li Vi možda radili s mojom mamom?
KUHAR: jesam, u jednom restoranu.
DANIJEL: Vi ste radili i s mojom mamom!
JAKOV: gdje ste skuhali prvo jelo?
KUHAR: prvo jelo skuhao sam u srednjoj školi.
NICOLE: koliko Vam vremena treba za kuhanje?
KUHAR: sve ovisi o jelu koje kuham, za neka treba više vremena, za neka manje.
Zahvalili smo našem kuharu što je izdvojio vrijeme za nas.
Za kraj smo mu poručili:
„ Kuharu manje zbori da ti ručak ne izgori!“
KURIKULUM PRODUŽENOG BORAVKA
PROGRAM RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA U 1.RAZREDU |
||||||
CILJEVI PROGRAMA RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA |
|
|||||
SVRHA NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU |
|
|||||
NOSITELJ PROGRAMA RADA Voditelj/voditeljica nastave produženog boravka Irina Rudančić, dipl.učitelj Martina Rendulić,dipl.učitelj |
SURADNICI PROGRAMA RADA Učitelji stručnog aktiva 1.razreda,nastavnici,roditelji, stručno osoblje škole |
RADNE OBVEZE UČITELJA Organiziranje dnevnih obrazovnih zadaća,stručna pomoć u učenju,organiziranje slobodnih aktivnosti i slobodnog vremena učenika,planiranje i programiranje rada,organizacija roditeljskih sastanaka |
||||
NAČIN REALIZACIJE NASTAVE UPRODUŽENOM BORAVKU |
||||||
|
||||||
Ostvarivanje ciljeva i razvoj ključnih kompetencija ostvaruju se usmjeravanjem rada kroz odrednice propisane Nastavnim planom i programom za 1.razred(MZOŠ,2006.),u skladu sa zahtjevima HNOS-a., koji se ostvaruju kroz ponavljanje jezičnih sadržaja, matematičkih,radno tehničkih te sadržaje koji utječu na razvoj kognitivnih i motoričkih funkcija djeteta/učenika, te radionice koje pomažu u razvoju mašte i kreativnosti učenika koje se odvijaju u vremenu predviđenom za
ostvarivanje spomenutih sadržaja
|
Rad sa učenicima odvija se kroz frontalni, individualni, rad u skupini te rad u grupi |
Metode razgovora, usmenog izlaganja,demonstracije, čitanja, Pisanja, pisanih radova, praktičnih radova, rad na računalu,učenje kroz igru |
||||
VREMENIK AKTIVNOSTI
|
TROŠKOVNIK AKTIVNOSTI
|
NAČIN PRAĆENJA AKTIVNOSTI
|