Kraj prvog obrazovnog razoblja
Autor: Irina Rudančić, 20. 12. 2019.
Obrazovanjem si uljepšavamo svoje ja. Bez srama učimo i pitajmo! Ispitivanje i istraživanje korijeni su znanja, a mišljenje i razmišljanje put su do njega. Konfucije
Školske godine 2019./2020. U produženi boravak Osnovne škole Josipdol upisano je 16 učenika od 1. do 4.r. U okviru organiziranog vremena učenici su obilježili jesen u školi, dan djece, proučavali glagoljicu, učili o zdravoj prehrani te sudjelovali u raznim obrazovnim i kreativnim radionicama.
Kraj prvog obrazovnog razdoblja obilježili smo plesom i pjevanjem božićnih pjesmi.
Veselimo se i nadamo se uspješnoj novog godini!
Sretni i blagoslovljeni blagdani!
Učiteljica i učenici produženog boravka Osnovne škole "Josipdol"
20191220_141535.jpg (566.85 KB)
20191221_141303.jpg (1.07 MB)
20191221_141324.jpg (414.62 KB)
20191221_145819.jpg (352.89 KB)
KURIKULUM PRODUŽENOG BORAVKA
PROGRAM RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA U 1.RAZREDU |
||||||
CILJEVI PROGRAMA RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA |
|
|||||
SVRHA NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU |
|
|||||
NOSITELJ PROGRAMA RADA Voditelj/voditeljica nastave produženog boravka Irina Rudančić, dipl.učitelj Martina Rendulić,dipl.učitelj |
SURADNICI PROGRAMA RADA Učitelji stručnog aktiva 1.razreda,nastavnici,roditelji, stručno osoblje škole |
RADNE OBVEZE UČITELJA Organiziranje dnevnih obrazovnih zadaća,stručna pomoć u učenju,organiziranje slobodnih aktivnosti i slobodnog vremena učenika,planiranje i programiranje rada,organizacija roditeljskih sastanaka |
||||
NAČIN REALIZACIJE NASTAVE UPRODUŽENOM BORAVKU |
||||||
|
||||||
Ostvarivanje ciljeva i razvoj ključnih kompetencija ostvaruju se usmjeravanjem rada kroz odrednice propisane Nastavnim planom i programom za 1.razred(MZOŠ,2006.),u skladu sa zahtjevima HNOS-a., koji se ostvaruju kroz ponavljanje jezičnih sadržaja, matematičkih,radno tehničkih te sadržaje koji utječu na razvoj kognitivnih i motoričkih funkcija djeteta/učenika, te radionice koje pomažu u razvoju mašte i kreativnosti učenika koje se odvijaju u vremenu predviđenom za
ostvarivanje spomenutih sadržaja
|
Rad sa učenicima odvija se kroz frontalni, individualni, rad u skupini te rad u grupi |
Metode razgovora, usmenog izlaganja,demonstracije, čitanja, Pisanja, pisanih radova, praktičnih radova, rad na računalu,učenje kroz igru |
||||
VREMENIK AKTIVNOSTI
|
TROŠKOVNIK AKTIVNOSTI
|
NAČIN PRAĆENJA AKTIVNOSTI
|