PRODUŽENI BORAVAK U PRO SINIŠE I ZRINKA RENDULIĆ OŠTARIJE
Autor: Anita Poljak, 15. 2. 2016.
Nešto i o nama… Produženi boravak započeo je s radom 1.listopada 2015.godine. Obuhvaća učenike od prvog do četvrtog razreda. Ovaj oblik nastave održava se nakon redovite prijepodnevne nastave. Nastava traje od 11:30 do 15:30 sati. Učenici imaju ručak i marendu. Ovim oblikom nastave u našoj školi, omogućavamo učenicima nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu pravilnog rasta i razvoja.
Učenici se osposobljuju za samostalno učenje, uče se komuniciranju, razvijanju samostalnog mišljenja, te poticanju misaonih, kognitivnih i funkcionalnih sposobnosti.
Izrađuju plakate, didaktičke materijale i pomagala,koja im pomažu u učenju, povezivanju dijelova u smislenu cjelinu. Druže se, socijaliziraju i utemeljuju intelektualne i moralne osobine.
Nastava u produženom boravku omogućuje im kompletan sklad i razvoj. Kroz razne društvene i tjelesne igre uče se koordinaciji pokreta, strpljivosti i snalažljivosti. Usvajaju osnovne higijenske navike, navike održavanja čistoće prostora u kojem borave i radnog prostora.
Uz pomoć učiteljice rješavaju zadaću, nastavne listiće i sve ono što sami ne mogu. Uče se kreativnosti i maštovitosti kroz razne likovne, jezične i matematičke radionice.
Iznimno su zadovoljni ovim oblikom učenja, jer su kroz sve nastavne sadržaje isprepleteni i igra i učenje.
Zato, dragi roditelji i djeco posjetite nas!!
Učiteljica Martina Rendulić
KURIKULUM PRODUŽENOG BORAVKA
PROGRAM RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA U 1.RAZREDU |
||||||
CILJEVI PROGRAMA RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA |
|
|||||
SVRHA NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU |
|
|||||
NOSITELJ PROGRAMA RADA Voditelj/voditeljica nastave produženog boravka Irina Rudančić, dipl.učitelj Martina Rendulić,dipl.učitelj |
SURADNICI PROGRAMA RADA Učitelji stručnog aktiva 1.razreda,nastavnici,roditelji, stručno osoblje škole |
RADNE OBVEZE UČITELJA Organiziranje dnevnih obrazovnih zadaća,stručna pomoć u učenju,organiziranje slobodnih aktivnosti i slobodnog vremena učenika,planiranje i programiranje rada,organizacija roditeljskih sastanaka |
||||
NAČIN REALIZACIJE NASTAVE UPRODUŽENOM BORAVKU |
||||||
|
||||||
Ostvarivanje ciljeva i razvoj ključnih kompetencija ostvaruju se usmjeravanjem rada kroz odrednice propisane Nastavnim planom i programom za 1.razred(MZOŠ,2006.),u skladu sa zahtjevima HNOS-a., koji se ostvaruju kroz ponavljanje jezičnih sadržaja, matematičkih,radno tehničkih te sadržaje koji utječu na razvoj kognitivnih i motoričkih funkcija djeteta/učenika, te radionice koje pomažu u razvoju mašte i kreativnosti učenika koje se odvijaju u vremenu predviđenom za
ostvarivanje spomenutih sadržaja
|
Rad sa učenicima odvija se kroz frontalni, individualni, rad u skupini te rad u grupi |
Metode razgovora, usmenog izlaganja,demonstracije, čitanja, Pisanja, pisanih radova, praktičnih radova, rad na računalu,učenje kroz igru |
||||
VREMENIK AKTIVNOSTI
|
TROŠKOVNIK AKTIVNOSTI
|
NAČIN PRAĆENJA AKTIVNOSTI
|