I ove godine produženi boravak
Autor: Anita Poljak, 7. 9. 2017.
I ove šk. godine krenula je nastava u produženom boravku koji je osmišljen za svladavanje nastavnog programa gdje učenici učenje i rad na zadaći započinju kroz igru i motivaciju. Učenici u produženom boravku rade samostalno dok ih učiteljica usmjerava, navodi i pruža pomoć onima kojima je ona neophodna. Osim individualnog rada, važnu ulogu ima i suradnički rad gdje učenici pomažu jedan drugome, te na taj način uče pomagati i primati pomoć.
U produženom boravku s ovakvim oblikom nastave priprema se učenike za individualni rad, razvija estetske vrijednost, kreativnost i maštu, usvaja se pozitivno ponašanje u pobjedi i porazu, stvara se pozitivan odnos i druženje među učenicima, uči se toleranciji i poštivanju pravila igara, razvija se samopouzdanje i osjećaj pripadnosti kolektivu. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, proučavati, podučavati i pomagati. Ovakvim oblikom nastave učenici se pripremaju za samostalno pisanje zadaće i učenje. Izmjenama igre, učenja, odmora, vježbanja i razgibavanja, šetnje, pjevanja, ponavljanja, crtanja, razgovora stvara se osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika u odgojno-obrazovnom procesu, odnosno sretno dijete koje će voljeti školu.
Ove godine produženi boravak u PŠ „Siniša i Zrinko Rendulić“ broji 13 učenika od 1.-4.razreda, dok produženi boravak u matičnoj školi „Josipdol“ broji 9 učenika! Rezultat ovolikog broja učenika je potreba roditelja koji zbog poslovnih obveza ne mogu biti uz svoje dijete, no i odlična suradnja učiteljica i roditelja, te škole i stručne službe s roditeljima.
Nadamo se da će broj učenika iz godine u godinu biti veći jer nakon riješenih školskih obaveza roditeljima ostaje slobodno vrijeme za igru sa djecom.
Zbog toga, dragi roditelji, osamostalite svoje dijete da školske obveze postanu igra, a ne briga i posjetite nas u prostoru produženog boravka!
U prošloj nastavnoj godini Općina Josipdol prepoznala je potrebe, na sreću, sve više zaposlenih roditelja te izdvojila 75.000,00 kuna za plaće djelatnicama, dok roditelji izdvajaju mjesečno oko 200,00 kuna za prehranu polaznika, točnije 10,00 kuna po danu za dva obroka i potreban materijal za rad. Financiranje boravka identično je prošloj nastavnoj godini što znači da Općina osigurava plaće učiteljicama dok roditelji financiraju prehranu učenika koja iznosi 10,00 kn po obroku.
Učiteljice iz produženog boravka: Irina Rudančić i Martina Rendulić
KURIKULUM PRODUŽENOG BORAVKA
PROGRAM RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA U 1.RAZREDU |
||||||
CILJEVI PROGRAMA RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA |
|
|||||
SVRHA NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU |
|
|||||
NOSITELJ PROGRAMA RADA Voditelj/voditeljica nastave produženog boravka Irina Rudančić, dipl.učitelj Martina Rendulić,dipl.učitelj |
SURADNICI PROGRAMA RADA Učitelji stručnog aktiva 1.razreda,nastavnici,roditelji, stručno osoblje škole |
RADNE OBVEZE UČITELJA Organiziranje dnevnih obrazovnih zadaća,stručna pomoć u učenju,organiziranje slobodnih aktivnosti i slobodnog vremena učenika,planiranje i programiranje rada,organizacija roditeljskih sastanaka |
||||
NAČIN REALIZACIJE NASTAVE UPRODUŽENOM BORAVKU |
||||||
|
||||||
Ostvarivanje ciljeva i razvoj ključnih kompetencija ostvaruju se usmjeravanjem rada kroz odrednice propisane Nastavnim planom i programom za 1.razred(MZOŠ,2006.),u skladu sa zahtjevima HNOS-a., koji se ostvaruju kroz ponavljanje jezičnih sadržaja, matematičkih,radno tehničkih te sadržaje koji utječu na razvoj kognitivnih i motoričkih funkcija djeteta/učenika, te radionice koje pomažu u razvoju mašte i kreativnosti učenika koje se odvijaju u vremenu predviđenom za
ostvarivanje spomenutih sadržaja
|
Rad sa učenicima odvija se kroz frontalni, individualni, rad u skupini te rad u grupi |
Metode razgovora, usmenog izlaganja,demonstracije, čitanja, Pisanja, pisanih radova, praktičnih radova, rad na računalu,učenje kroz igru |
||||
VREMENIK AKTIVNOSTI
|
TROŠKOVNIK AKTIVNOSTI
|
NAČIN PRAĆENJA AKTIVNOSTI
|