Čitanje priča naglas
Autor: Ludmila Pauletić, 29. 10. 2013.
Godina 2013. posvećena je čitanju naglas. Čitanje naglas razvija čitateljske navike, a kasnije i uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina. Samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju.
Godina 2013. posvećena je čitanju naglas. Čitanje naglas razvija čitateljske navike, a kasnije i uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina. Samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju.
U našoj školi u dječjem tjednu (7.-11.10.) te Mjesecu hrvatske knjige (15.10.-15.11.), na poticaj naše pedagoginje-psihologinje Lidije Malčević-Lovrić i školske knjižničarke Ludmile Pauletić, počeli smo čitati naglas priče prvašićima. Svaki drugi dan peti sat prvašići dolaze u našu školsku knjižnicu gdje im Mladi knjižničari čitaju priče iz knjiga Čarobne svjetiljke 2 i Anđeli za laku noć.
Čitanje priča naglas je započela naša psihologinja, a čitat će i naša ravnateljica te knjižničarka. Uključili smo i neke od roditelja koji vole čitati.
Čitajući priče iz ovih knjiga, učenici koji čitaju i koji slušaju, osim ljubavi prema čitanju razvijaju i maštu, koncentraciju, samopouzdanje, pozitivnost u životu, vještinu čitanja i slušanja. Svaka priča iz ovih knjiga završava popisom poruka sastavljenih kako bi se istaknulo dublje značenje priče – to jest, vrijednosti i vrline koje priče poručuju. Nakon čitanja priče, kratko popričamo o ovim porukama.
Čitajući naglas dajemo učenicima do znanja da u čitanju možemo uživati.