Projektni dan
Autor: Anamarija Markić, 20. 5. 2014.
Na temelju Školskog kurikuluma za 2013./2014. godinu, u našoj školi je 20. svibnja održan Projektni dan. Prezentirano je 19 projekata iz različitih nastavnih predmeta. Fotografije je moguće pogledati u foto-galeriji.
Tema ovogodišnjeg Projektnog dana bila je isključivo 50. rođendan naše škole. Naši učenici su se opet pokazali kao vrlo marljivi te su s mnogo truda i pripremanja prezentirali svaki od projekata. Sve zanimljive stvari koje su učenici pronašli obrađujući projekt moći ćete vidjeti u školi u petak 23. svibnja povodom 50-tog rođendana naše škole kada će se održati i priredba.
Prvi su na pozornicu došli prvašići koji su imali projekt „Uspomene iz školskih klupa“. Nakon njih na pozornicu došli su učenici drugog razreda koji su nas upoznali sa starim boršama, librima i tekama kako se i zove njihov projekt. Učenici trećeg razreda upoznali su nas s razlikama u školama nekad i danas, a učenici četvrtog razreda upoznali su nas s njihovim projektom „Kako si pasa ako u školi nisi posluša“, zanimljivim tekstovima na tu temu, a informacije su saznali od svojih roditelja, djedova i baka.
Osmaši su nas upoznali s njihovim projektom „Plava riba zdrava hrana“ u kojem su sudjelovali i sedmaši čišćenjem srdela, te sa projektom „Plavi dan“. Upoznali su nas i sa projektom „Je li zdravo zaista zdravo?“ te smo shvatili da nije sve zdravo kako se čini.
Šestaši Ivan i Marko prezentirali su projekt „Zavičajni kviz Krasna zemljo“. Nakon toga su nas sedmaši upoznali sa svojim projektom „Debata“ koja je bila na temu život učenika danas i prije. Prezentirani su i projekti „Klokan bez granica“ i „Informatička štafeta“. Učenice osmog razreda predstavljale su zajednički projekt viših razreda „Obitelj i vjeronauk nekad i sad“. Slijedio je prikaz projekata školske knjižnice: „Čitamo mi u obitelji svi“, „Kviz Dobriša Cesarić“, „Čitaj mi naglas“ te dva književna susreta. Šestaši su nam ispričali što su radili u svojem projektu „Izrada okarina“, a nakon njihovog uslijedio je projekt „Škola kroz brojke“, učenika osmog razreda. Još su slijedili projekti „Logotip škole“ i „Povijesna štorija naše škole“. Na samom kraju prikazana je snimka projekta „Mijenjamo uloge“, koja je uspjela nasmijati sve prisutne nastavnike i učenike.
Učenice: Natali Banko i Hana Kuhar, 7. r.