« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Školska knjižnica je informacijsko, medijsko, komunikacijsko i kulturno središte škole. Sadržaj školske knjižnice čini organizirana zbirka knjižne i neknjižne građe koja se koristi za informacijske, obrazovne, stručne i kulturne potrebe korisnika. Program školske knjižnice sastavni je dio školskog kurikuluma te je uključen u nastavni proces škole.
Knjižnica OŠ „Klana“ sadrži 2955 jedinica knjižne građe i 172 jedinice AV građe te je fond školske knjižnice podijeljen na književnost za najmlađe, književnost za djecu, književnost za omladinu, stručnu literaturu, referentnu zbirku te AV građu. U školskoj se knjižnici potiče razvijanje čitalačke kulture.
Pristup građi je slobodan, a korisnici su svi učenici i djelatnici škole.
U okviru rada školske knjižnice provode se odgojno-obrazovne aktivnosti, organiziraju se susreti s književnicima te se održavaju izvannastavne aktivnosti: Mladi knjižničari, Građanski odgoj i obrazovanje i projekti: Čitanjem do zvijezda, Čitajmo zajedno, Digitalni učenički inkubator te Čitalačka radionica .
Odgojno-obrazovni rad s učenicima u školskoj knjižnici:
Stručna suradnica knjižničarka: Ksenija Sobotinčić Štropin, prof., mag. bibl.
Dani europske baštine
Učenici 5. razreda sudjelovali su u školskoj knjižnici u manifestaciji Dani europske baštine. Pogledali su prezentaciju o europskoj i hrvatskoj kulturnoj baštini, poslušali su priču iz primorskog kraja te su slušali glazbu koja je uvrštena u UNESCO-ov popis nematerijalne hrvatske kulturne baštine. Manifestacija Dani europske baštine održava se svake godine pod vodstvom Vijeća Europe i Europske komisije te se predstavlja i slavi kulturna baština svih europskih zemalja, regija, gradova i sredina. Tisuće događanja organiziraju se svake godine kako bi se podigla svijest o zajedničkoj europskoj baštini i stalnoj potrebi za njezinom zaštitom, kao i za stvaranjem zajedničkih iskustava kulturne baštine, promicanje uključivosti te poticanje kreativnosti i mašte.