« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Školska knjižnica je informacijsko, medijsko, komunikacijsko i kulturno središte škole. Sadržaj školske knjižnice čini organizirana zbirka knjižne i neknjižne građe koja se koristi za informacijske, obrazovne, stručne i kulturne potrebe korisnika. Program školske knjižnice sastavni je dio školskog kurikuluma te je uključen u nastavni proces škole.
Knjižnica OŠ „Klana“ sadrži 2955 jedinica knjižne građe i 172 jedinice AV građe te je fond školske knjižnice podijeljen na književnost za najmlađe, književnost za djecu, književnost za omladinu, stručnu literaturu, referentnu zbirku te AV građu. U školskoj se knjižnici potiče razvijanje čitalačke kulture.
Pristup građi je slobodan, a korisnici su svi učenici i djelatnici škole.
U okviru rada školske knjižnice provode se odgojno-obrazovne aktivnosti, organiziraju se susreti s književnicima te se održavaju izvannastavne aktivnosti: Mladi knjižničari, Građanski odgoj i obrazovanje i projekti: Čitanjem do zvijezda, Čitajmo zajedno, Digitalni učenički inkubator te Čitalačka radionica .
Odgojno-obrazovni rad s učenicima u školskoj knjižnici:
Stručna suradnica knjižničarka: Ksenija Sobotinčić Štropin, prof., mag. bibl.
EKO RADIONICE U KNJIŽNICI
EKO RADIONICE U KNJIŽNICI | |
Povodom obilježavanja Dana planete Zemlje učenici 1. do 4.razreda sa svojim su učiteljicama posjetili školsku knjižnicu i sudjelovali u eko-radionici. Poslušali su eko-priče „U tlu čistu imamo glistu“ i „Zatvori vodu“ te su ih uz pomoć usmjerenih pitanja interpretirali. Razgovarali su o važnosti očuvanja prirode, a zatim pristupili odgovaranju na eko-kviz pitanja, prezentirajući svoje zavidno znanje o ekološkim temama. Iskazali su se i u krasnoslovu pjesama ekološke tematike te u prezentiranju igrokaza o očuvanju prirode. Svoju su kreativnost u likovnom i literarnom stvaralaštvu učenici prezentirali izradom eko-stripa te su svoje radove sa zadovoljstvom izložili na školskom panou. |
|