« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Školska knjižnica je informacijsko, medijsko, komunikacijsko i kulturno središte škole. Sadržaj školske knjižnice čini organizirana zbirka knjižne i neknjižne građe koja se koristi za informacijske, obrazovne, stručne i kulturne potrebe korisnika. Program školske knjižnice sastavni je dio školskog kurikuluma te je uključen u nastavni proces škole.
Knjižnica OŠ „Klana“ sadrži 2955 jedinica knjižne građe i 172 jedinice AV građe te je fond školske knjižnice podijeljen na književnost za najmlađe, književnost za djecu, književnost za omladinu, stručnu literaturu, referentnu zbirku te AV građu. U školskoj se knjižnici potiče razvijanje čitalačke kulture.
Pristup građi je slobodan, a korisnici su svi učenici i djelatnici škole.
U okviru rada školske knjižnice provode se odgojno-obrazovne aktivnosti, organiziraju se susreti s književnicima te se održavaju izvannastavne aktivnosti: Mladi knjižničari, Građanski odgoj i obrazovanje i projekti: Čitanjem do zvijezda, Čitajmo zajedno, Digitalni učenički inkubator te Čitalačka radionica .
Odgojno-obrazovni rad s učenicima u školskoj knjižnici:
Stručna suradnica knjižničarka: Ksenija Sobotinčić Štropin, prof., mag. bibl.
POSJET MULTIMEDIJALNOME CENTRU U KLANI
POSJET MULTIMEDIJALNOME CENTRU U KLANI |
Povodom Svjetskog dana knjige i autorskih prava, manifestacije koja se svake godine obilježava 23. travnja, mladi su knjižničari posjetili Multimedijalni centar u Klani. Voditeljica centra Ivana Marinčić, lijepo nas je ugostila te učenicima objasnila glavne pojmove u knjižničarstvu, razgovarala je s njima o današnjoj kulturi čitanja te o važnosti i potrebi čitalačkih navika. Učenici su prezentirali svoje sposobnosti pretraživanja referentne zbirke, za što su se pripremali u školskoj knjižnici te su u grupama uspješno rješavali sve zadatke u sklopu aktivnosti informacijske pismenosti. Obuhvaćajući istraživanjem razna područja znanja i provodeći aktivnosti informacijske pismenosti, učenici su se naučili koristiti uslugama knjižnice, razvili su komunikacijske, informacijske i istraživačke sposobnosti te su prezentirali pozitivan stav prema knjizi i knjižnici. |