« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Školska knjižnica je informacijsko, medijsko, komunikacijsko i kulturno središte škole. Sadržaj školske knjižnice čini organizirana zbirka knjižne i neknjižne građe koja se koristi za informacijske, obrazovne, stručne i kulturne potrebe korisnika. Program školske knjižnice sastavni je dio školskog kurikuluma te je uključen u nastavni proces škole.
Knjižnica OŠ „Klana“ sadrži 2955 jedinica knjižne građe i 172 jedinice AV građe te je fond školske knjižnice podijeljen na književnost za najmlađe, književnost za djecu, književnost za omladinu, stručnu literaturu, referentnu zbirku te AV građu. U školskoj se knjižnici potiče razvijanje čitalačke kulture.
Pristup građi je slobodan, a korisnici su svi učenici i djelatnici škole.
U okviru rada školske knjižnice provode se odgojno-obrazovne aktivnosti, organiziraju se susreti s književnicima te se održavaju izvannastavne aktivnosti: Mladi knjižničari, Građanski odgoj i obrazovanje i projekti: Čitanjem do zvijezda, Čitajmo zajedno, Digitalni učenički inkubator te Čitalačka radionica .
Odgojno-obrazovni rad s učenicima u školskoj knjižnici:
Stručna suradnica knjižničarka: Ksenija Sobotinčić Štropin, prof., mag. bibl.
DAN HRVATSKIH KNJIŽNICA
Dana 11.11. svake se godine obilježava Dan hrvatskih knjižnica. Hrvatsko knjižničarsko društvo ustanovilo je Dan hrvatskih knjižnica s ciljem bolje vidljivosti i prepoznatljivosti knjižnica i knjižničnih aktivnosti u javnosti, upoznavanja s mnogostrukim i važnim poslanjem i ulogom knjižnica u informiranju, obrazovanju i kulturi pojedinaca i zajednice. Dan hrvatskih knjižnica 2016. odvija se pod sloganom Knjižnice za bolje sutra. Budimo aktivni, zagovarajmo zajedno!
U školskoj se knjižnici povodom obilježavanja Dana hrvatskih knjižnica održala kreativna literarno-likovna radionica za učenike 3. razreda. Učenici su na temu zadanih priča nacrtali na straničnicima svoje najdraže likove iz lektirnih djela „Hrabrica“, „Bambi“, „Plesna haljina žutog maslačka“, „Pale sam na svijetu“ i „Ružno pače“.