« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Redni broj sata | Raspored zvona |
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:55 - 9:40 |
3. | 9:50 - 10:35 |
4. | 10:40 - 11:25 |
5. | 11:30 - 12:15 |
6. | 12:20 - 13:05 |
7. / 0. | 13:10 - 13:55 |
1. | 14:00 - 14:45 |
2. | 14:55 - 15:40 |
3. | 15:50 - 16:35 |
4. | 16:40 - 17:25 |
5. | 17:30 - 18:15 |
6. | 18:20 - 19:05 |
Nesvakidašnji projekt “Pismo prijatelju” koji će se održan je u KD Vatroslava Lisinskog 25. svibnja 2014.
Učenici naše škole uz prof. Tomislava Seletkovića predstavili su nas sa dvije prekrasne pjesme CHILL OUT 1 i CHILL OUT 2, uz solo dionicu učenice 8. razreda Zrinke Čupić.
Ponosni smo što smo bili dio ovog hvalevrijednog međunarodnog projekta.
Ponosni smo na naše učenike i kolegu, njihovu kreativost i izvedbu.
Čestitamo i zahvaljujemo se svima.
Pod opširnije pročitajte članak o samom projektu preuzet iz Večernjeg lista.
Pismo prijatelju“ glazbeno je obrazovni projekt kojeg je pokrenuo British Council, a suorganizira ga Hrvatsko društvo skladatelja ZAMP. U projektu kojemu je pokrovitelj Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta sudjeluje više od 400 djece iz 10 osnovnih, srednjih i glazbenih škola u Zagrebu. Ovo glazbeno pismo će pokazati snagu dječjeg stvaralaštva kao i važnost povezivanja obrazovanja i umjetnosti.
Kampanja “Autori čine svijet ljepšim” uključuje se u ovaj projekt. Posebno nam je drago što će mali autori na ovaj način naglasiti i sami ostvariti ideju vodilju ove kampanje. Učenici su sami radili na glazbi i tekstu djela, a kroz kreativni proces i orkestraciju vodio ih je ugledni britanski kompozitor klasične i filmske glazbe, Bill Connor, koji iza sebe ima suradnju s Royal College of Music, orkestrom BBC-ja te imenima popularne glazbe kao što Pete Townshend (The Who), Rod Stewart i Shirley Bassey.
Connor projekt opisuje kao nešto potpuno inovativno i drukčije: „Ono što ovakvim projektom radimo nije glazbeno obrazovanje nego obrazovanje kroz glazbu. Umjetnost nam donosi i pismenost, mogućnost komunikacije, samopoštovanje i sve drugo što obrazovanje treba pružiti. No to treba napraviti kroz igru. Sva djeca razumiju igru, a djeca u Hrvatskoj odlično razumiju i govore engleski jezik, i zato mi je zadovoljstvo raditi i zabavljati se s njima.“
U projektu sudjeluju:
· OŠ Ivana Merza, Račkoga 4, Zagreb;
· OŠ Borovje, Davora Zbiljskog 7, Zagreb;
· OŠ Kralja Tomislava, Nova cesta 92, Zagreb;
· OŠ Mate Lovraka, Aleja B. Jurišića 13, Zagreb;
· OŠ Stenjevec, Bolnička 92, Zagreb;
· IX. gimnazija, Dobojska 12, Zagreb, zbor;
· XVI. gimnazija, Križanićeva 4, Zagreb; zbor
· Glazbeno učilište Elly Bašić, Mlinarska 25, Zagreb, s ansamblima: gudački orkestar osnovne i srednje škole, puhački orkestar i orkestar harmonika, dječji zbor osnovne glazbene škole;
· „Zagrebački dječaci“, dječački zbor
· „Cappella Odak“ zbor
Vrh obrasca