PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.
PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin
Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin
Dnevni tisak
Večernji list
Jutarnji list
Slobodna dalmacija
Mjesto
Grad Solin
Splitsko-dalmatinska...
Grad Split
Dom kulture Zvonimir
Turistička zajednica...
Gradska knjižnica So...
Susjedne škole
OŠ don Lovre Katića
OŠ Vjekoslav Parać Solin
OŠ kneza Mislava
OŠ prof. Filipa Lukasa
OŠ Petra Kružića
OŠ Dugopolje
Odgoj i obrazovanje
Ministarstvo znanost...
Agencija za odgoj i ...
Nacionalni centar za...
Časopisi
Drvo znanja
Priroda
Meridijani
Enter
Geo
National geographic
Hrvatske šume
Modra lasta
Korisni linkovi
CARNet
Dokumentarci
Portal Baltazar
Bioteka
Hrvatski povijesni p...
Hlapićev portal
Eduvizija
Wikipedia
Portal za škole
Pedagoški svijet
Zbornica
RAZLIKE VODE NA UŠĆU I MORU
Učenici osmih i šestih razreda u pratnji profesorica Marijane Bandić Buljan i Marijane Gudić istraživali su ušće rijeke Jadro. Rijeka je od iznimne važnosti za Solin još od vremena antike. U današnje vrijeme ima turističku važnost, ali se može razvijati i u druge svrhe. Učenici su na ušću rijeke mogli vidjeti i primjere devastacije okoliša, neuređene šetnice, otpad i dati svoja rješenja za ove probleme. Naši učenici bi mogli svojim ekološkim djelovanjem, izradom edukativne brošure, djelovati na svijest stanovnika grada Solina u svrhu organizacije akcije čišćenja tog područja. Naravno, neophodna je suradnja s lokalnom zajednicom i upravom grada Solina.
Odradili su različite zadatke, pronalazili životinje, različite vrste rakova i školjki, morske zvijezde, puževe.
Proveli su kemijsku analizu mora na različitim mjestima i očitavali rezultate. Određivali su pH vrijednost, nitrite, nitrate, fosfate. Na temelju dobivenih rezultat napravit će analizu i utvrditi je li voda na tim mjestima čista. Odredili su i gustoću morske vode pomoću menzure i vage. Učenici su uzeli i uzorke morske vode i na nastavi kemije će odrediti koliki je salinitet i primijetiti kako se mijenja prema ušću rijeke.
Temperaturu vode i zraka su mjerili termometrom, odredili tlak zraka, smjer vjetra i prepoznali koji vjetar puše.
Učenici su zainteresirani za daljnje istraživanje. Navodili su prijedloge za ponavljanje istraživanja na istoj lokaciji, a dali su i ideje za istraživanje i na drugim lokacijama duž rijeke Jadro u svrhu usporedbe rezultata.