PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.
PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin
Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin
Dnevni tisak
Večernji list
Jutarnji list
Slobodna dalmacija
Mjesto
Grad Solin
Splitsko-dalmatinska...
Grad Split
Dom kulture Zvonimir
Turistička zajednica...
Gradska knjižnica So...
Susjedne škole
OŠ don Lovre Katića
OŠ Vjekoslav Parać Solin
OŠ kneza Mislava
OŠ prof. Filipa Lukasa
OŠ Petra Kružića
OŠ Dugopolje
Odgoj i obrazovanje
Ministarstvo znanost...
Agencija za odgoj i ...
Nacionalni centar za...
Časopisi
Drvo znanja
Priroda
Meridijani
Enter
Geo
National geographic
Hrvatske šume
Modra lasta
Korisni linkovi
CARNet
Dokumentarci
Portal Baltazar
Bioteka
Hrvatski povijesni p...
Hlapićev portal
Eduvizija
Wikipedia
Portal za škole
Pedagoški svijet
Zbornica
Profesorica biologije, kemije i prirode Marijana Gudić i profesorica engleskog i njemačkog jezika Ružica Kandić su provele ispitivanje na temu „Povezanost digitalnih kompetencija STEM područja i engleskog jezika“ među učenicima sedmih razreda, pri čemu je sudjelovalo 107 ispitanika. U nastavku možete pogledati rezultate istraživanja.
UVOD
Neočekivanim prevratom događanja kako u svijetu, tako i kod nas, učitelji u učenici su u vrlo kratkom vremenu trebali doskočiti izazovima održavanja on-line nastave, te trebali se što prije osposobiti za rad u brojnim digitalnim alatima. Učitelji trebaju osmisliti nastavu da bude kreativna i zanimljiva te prilagođena učenikom uzrastu. Neki od digitalnih alata su se koristili i u klasičnoj nastavi, ali u znatno manjoj mjeri. Budući da su svi digitalni alati su na engleskom jeziku, trebalo je upute za rad na hrvatskom jeziku pronaći na stranici CARNet-a e-laboratorij. To je uvelike olakšalo početak rada u raznim alatima, ali za rad i izradu zadataka je nužno znanje engleskog jezika.
CILJ
Svrha ovog istraživačkog rada je utvrditi u kojoj mjeri su povezani poznavanje engleskog jezika s digitalnim kompetencijama STEM područja. Odlučili smo se za učenike sedmih razreda jer u školskoj godini 2019./2020. predmeti iz STEM područja (biologija, kemija, fizika) prema novom Kurikulumu uključuju veću količinu rada u digitalnom okruženju. Stoga smo imali uzorak učenika koji je tijekom klasične nastave bio upoznat s radom u nekim digitalnim alatima.
Osim toga, Ministarstvo znanosti i obrazovanja je učenicima sedmih razreda osiguralo da svaki učenik ima tablet te smo na taj način bili sigurni da svi ispitanici mogu koristiti digitalne alate.
ISTRAŽIVAČKO PITANJE
Pitanje na koje smo htjeli dobiti odgovor istraživanjem glasi:
Je li dovoljna školska razina znanja engleskog jezika za rad u digitalnim alatima u STEM području?
HIPOTEZA
Pretpostavljamo da je znanje engleskog jezika kod učenika sedmih razreda na zadovoljavajućoj razini za primjenu i rad u digitalnim alatima u STEM području.
ISTRAŽIVANJE
Za istraživanje je korištena metoda ankete koja kao osnovni izvor podataka koristi osobne iskaze i mišljenja ispitanika na postavljena pitanja.
Anketa je sadržavala 16 pitanja gdje su ispitanici odgovarali na zaokruživanjem jednog ili više ponuđenih odgovora.
Rezultati su obrađeni statističkom metodom izračunavanja podataka te su u nastavku prikazane pomoću tzv. pie-charts dijagrama.
U privitku detaljnije.