PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.
PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin
Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin
Dnevni tisak
Večernji list
Jutarnji list
Slobodna dalmacija
Mjesto
Grad Solin
Splitsko-dalmatinska...
Grad Split
Dom kulture Zvonimir
Turistička zajednica...
Gradska knjižnica So...
Susjedne škole
OŠ don Lovre Katića
OŠ Vjekoslav Parać Solin
OŠ kneza Mislava
OŠ prof. Filipa Lukasa
OŠ Petra Kružića
OŠ Dugopolje
Odgoj i obrazovanje
Ministarstvo znanost...
Agencija za odgoj i ...
Nacionalni centar za...
Časopisi
Drvo znanja
Priroda
Meridijani
Enter
Geo
National geographic
Hrvatske šume
Modra lasta
Korisni linkovi
CARNet
Dokumentarci
Portal Baltazar
Bioteka
Hrvatski povijesni p...
Hlapićev portal
Eduvizija
Wikipedia
Portal za škole
Pedagoški svijet
Zbornica
U školskoj godini 2020./21. Centar Izvrsnosti SDŽ je odabrao 20 projekata osnovnih i srednjih škola SDŽ koje će sufinancirati s ciljem promoviranja lokalne baštine. Ovogodišnja tema je Skrivena blaga mista moga, a odnosi se na nepokretnu materijalnu baštinu.
Među odobrenim projektima je i projekt naše učiteljice Dubravke Mišadin i 2.d razreda pod nazivom Bunari i česme u mome mistu.
Etno grupa Mali čuvari baštine, učenici 2.d razreda, u šk.god. 2020./21.provode projekt Moje misto malo i u okviru njega podprojekt Bunari i česme u mome mistu.To je projekt u kojem će učenici pod mentorstvom razredne učiteljice istraživati prirodne izvore vode na području grada Solina kao i ona mjesta koja su stanovnici iz daleke prošlosti otkrili i zaštitili kao posebne lokalitete u obliku bunara i česmi, a koji su se održali do danas. Cilj projekta je skrenuti pozornost javnosti na ove malo poznate objekte kulturne baštine koji su svjedoci duge prošlosti grada Solina. U njima se krije prirodno bogatstvo-voda, a sve veća aglomeracija doprinosi njihovu uništenju. Učenici će uz pomoć arheologa i vlasnika bunara pokušati doznati odgovore na pitanja: Je li moguća njihova uporaba i danas i koliko oni znače za današnje stanovnike? Jesu li dolaskom vodovoda u svaku kuću prerasli uporabnu,ali sačuvali identifikacijsku ulogu koja svjedoči o životu naših predaka i umijeću življenja nekad? Jesu li tako postali baština, blago moga mista malog? Kako bi se trebalo odnositi prema njima? Koliko se mogu iskoristiti u svrhu promoviranja i turističke promidžbe grada?
Učenici će radom na ovom projektu između ostalog razvijati osjećaj pripadnosti zajednici u kojoj žive kao i potrebu za ekološkom osviještenosti svakog pojedinca.