PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.
PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin
Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin
Dnevni tisak
Večernji list
Jutarnji list
Slobodna dalmacija
Mjesto
Grad Solin
Splitsko-dalmatinska...
Grad Split
Dom kulture Zvonimir
Turistička zajednica...
Gradska knjižnica So...
Susjedne škole
OŠ don Lovre Katića
OŠ Vjekoslav Parać Solin
OŠ kneza Mislava
OŠ prof. Filipa Lukasa
OŠ Petra Kružića
OŠ Dugopolje
Odgoj i obrazovanje
Ministarstvo znanost...
Agencija za odgoj i ...
Nacionalni centar za...
Časopisi
Drvo znanja
Priroda
Meridijani
Enter
Geo
National geographic
Hrvatske šume
Modra lasta
Korisni linkovi
CARNet
Dokumentarci
Portal Baltazar
Bioteka
Hrvatski povijesni p...
Hlapićev portal
Eduvizija
Wikipedia
Portal za škole
Pedagoški svijet
Zbornica
Dana 22.3.2021. u okviru projekta Eko škole kao i eTwinning projekta Let s live sustainable održali smo projektni dan na temu Održivi razvoj.
S obzirom da tema pokriva 17 različitih područja izbor je bio zaista velik. Dio učenika sa svojim razrednicima i predmetnim učiteljima se odlučio za terensku nastavu gdje su sami učenci bili domaćini u svom mjestu boravka, metodom obrnute učionice. Tako su upoznavali učitelje sa posebnostima Kučina i Mravinaca kroz biološku raznolokost na način da budu svi aktivni sudionici svijeta u kojem žive. Učenici sedmih razreda su posjetili izvor rijeke Jadro, utvrdili očuvanost okoliša i promišljali kako održati i unaprijediti u za buduće generacije taj prirodni i vrijedni dragulj.
U učionicama se odvijala istraživačka nastava. Dio učenika osmih razreda su nakon odgledanog edukativnog filma na temu Održivi gradovi i zajednice, na primjeru naše škole istražili na koji način možemo štedjeti vodu, kako godpodariti otpadom, kakva je energetska učinkovitost, koje ekološke projekte provodimo i koristilimo mi digitalnu tehnologiju u svhu očuvanja prirode.
Učenici šestih razreda na temu Održiva mora i oceani istraživali su kako očuvati Jadransko more. Cilj radionice je bio da učenici steknu znanja o prijetnjama Jadranskom moru i da istraže ideje o načinima održivosti Jadranskog mora za buduće generacije.
Ostali šestaši su sadili lavandu u školskom vrtu.
Dugaši su istraživali etno predmete izrađene od materijala iz prirode,drva ili metala jer su naši pretci te materijale nalazili u svojoj okolini. Zajedničko svojstvo svih predmeta je da su razgradivi u prirodi. Možemo zaključiti da su naši pretci pazili da očuvaju, održe prirodu za svoje potomstvo.
Navedene aktivnosti kao i brojne druge možete vidjeti u niže navenim prilozima i na postavljenim linkovima.
Sanja Matić, pedagoginja