PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.
PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin
Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin
Dnevni tisak
Večernji list
Jutarnji list
Slobodna dalmacija
Mjesto
Grad Solin
Splitsko-dalmatinska...
Grad Split
Dom kulture Zvonimir
Turistička zajednica...
Gradska knjižnica So...
Susjedne škole
OŠ don Lovre Katića
OŠ Vjekoslav Parać Solin
OŠ kneza Mislava
OŠ prof. Filipa Lukasa
OŠ Petra Kružića
OŠ Dugopolje
Odgoj i obrazovanje
Ministarstvo znanost...
Agencija za odgoj i ...
Nacionalni centar za...
Časopisi
Drvo znanja
Priroda
Meridijani
Enter
Geo
National geographic
Hrvatske šume
Modra lasta
Korisni linkovi
CARNet
Dokumentarci
Portal Baltazar
Bioteka
Hrvatski povijesni p...
Hlapićev portal
Eduvizija
Wikipedia
Portal za škole
Pedagoški svijet
Zbornica
Povodom Dana očaranosti biljkama koji se obilježava svake godine 18.5. i u okviru eTwinning projekta Naj biljke i životinje Hrvatske učenici 4.c razreda proveli su brojne aktivnosti kojima su obilježili taj dan.
Projekt Naj biljke i životinje Hrvatske čiji su idejni začetnici učiteljice Edita Rizvan i Zdenka Jerković zaživio je kako u centralnoj tako i u područnim školama Kučine i Mravince. Provodi se u suradnji s Osnovnom školom don Lovre Katića i učiteljicom Svjetlanom Vuić koja je uz našu školu koordinator projekta.
Različitim aktivnostima, s naglaskom na istraživanje, sudionici projekta predstavljaju jedni drugima biljke i životinje koje su tipične za podneblje u kojem žive. Naglasak je na zaštićenim biljkama i životinjama kao i na važnosti i utjecaju tih biljaka i životinja na život ljudi i cijeli okoliš.
U 4.c razredu učenici su pokazali neke od načina na koje nas biljke mogu očarati. Svatko je prema svojem interesu odabrao biljku i način istraživanja. Ruže i orhideje očarale su ih svojom ljepotom. Dio učenika istražio je ljekovita svojstva biljaka (kopriva, metvica, pčelinja ljubica, kamilica) te su podučili ostale. Svježe ljekovito bilje koje su učenici donijeli u školu mogli su pomirisati i vidjeti izbliza.
Nakon prezentacija slijedile su aktivnosti: priprema biljaka (od kojih će se napraviti čajna mješavina) za sušenje, prešanje biljaka za razredni herbarij i na kraju sadnja ružmarina i suncokreta u školski vrt. O biljkama treba brinuti svakodnevno kako bi nas očarale.
Učenici su bili visoko motivirani, puno su naučili i iskazali su oduševljenje ovakvim načinom rada.
Dio aktivnosti možete pogledati na video zapisu.
Zdenka Jerković, učiteljica