PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.
PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin
Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin
Učenici 4. razreda obilježili su Tjedan mozga kroz brojne aktivnosti. Učenik Noa Hornischer održao je predavanje o mozgu u kojem nas je upoznao sa živčanim sustavom, dijelovima mozga, funkcijama mozga, iznio je brojne zanimljive činjenice o mozgu, pričao je o oštećenjima mozga, neuronu.
Učenici su na svojoj glavi pokazivali sve dijelove mozga, slagali su slagalicu mozga, provodili vježbe brain gym, pisali istovremeno lijevom i desnom rukom, igrali naopaku i složeniju varijantu igre Dan-noć i odigrali dvije digitalne igre te na taj način provjerili svoje znanje.
U idućoj aktivnosti učenici su trebali od mnoštva novih informacija odabrati i napisati četiri njima najzanimljivije činjenice o mozgu.
Podijelit ćemo s vama neke od njih:
Aktivnost „Train your brain“ sastojala se u rješavanju zagonetki, ali i sastavljanju zagonetki.
Pokušajte riješiti jednu našu zagonetku.
Nije tekućina, ali teče.
Nema noge, ali ide.
Što je to?
Zadnja aktivnost bilo je stvaralačko pisanje na temu našeg mozga.
Sluša li mene moj mozak?
Ja mislim da mene moj mozak baš i ne sluša. Sad ću vam reći zašto.
Mama mi često kaže da mi je mozak na paši. Ja mislim da ona nije u pravu. Moj mozak nije na paši. On je u nekom svom drugom svijetu. U tom svijetu ja mogu biti što god želim. Zato ja sporo i pišem – jer sam na drugom svijetu. Mama me stalno na to upozorava, ali moj mozak nju ne sluša. Ne može je ni slušati kad je on tamo negdje. Vjerojatno je u legićima ili u nekoj igrici. Često bude i u šahu. Zbog toga često pri pisanju napišem riječ koja uopće ne pripada toj rečenici.
Ali, u ovom sastavu to se nije dogodilo. Moj mozak jako se potrudio da ga lijepo napiše!
Josip Šošo, 4. razred PŠ Kučine
Vježba li dovoljno moj mozak?
Sada ćemo vidjeti vježba li moj mozak dovoljno.
Ja puno čitam, razmišljam, pamtim, učim, govorim, radim tjelovježbu, gledam, slušam, kušam, pipam, pišem… Te stvari navode moj mozak da uči, tj. vježba.
Iako radim brojne dobre stvari za mozak, ipak mogu još bolje. Npr., mogu raditi brain gym ili sve raditi suprotnom rukom. Mogao bih čak prestati gledati televiziju.
Mislim da moj mozak dovoljno vježba.
Noa Hornischer, 4. razred, PŠ Kučine