PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.
PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin
Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin
Radno vrijeme knjižnice
ponedjeljak, utorak - poslijepodne od 13.30 do 19.30
srijeda, četvrtak, petak - jutro od 8 do 14
Naša školska knjižnica je informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole a namijenjena je učenicima i učiteljima kao potpora obrazovnim ciljevima i zadatcima.Školska knjižnica Osnovne škole kraljice Jelene smještena je na prvom katu u središnjem dijelu školske zgrade i mjesto je okupljanja i druženja učenika naše škole. Fond knjižnice broji preko 6000 knjiga, a pored knjižne građe te bogate referentne zbirke (enciklopedije, leksikoni, atlasi, rječnici…) u knjižnici su na raspolaganju i multimedijalni izvori znanja te velik broj časopisa: Smib, Radost, Modra lasta, Drvo znanja, Enter, Mak, Meridijani, Priroda, Unikat… U knjižnici se koristi sustav za knjižnično poslovanje MetelWin koji omogućava brzo pretraživanje fonda po autoru, naslovu, predmetnici, udk, signaturi, izdanju…te uvid u dnevnu i mjesečnu statistiku.Svaki učenik i djelatnik škole istovremeno je i član školske knjižnice Osnovne škole kraljice Jelene. Odjednom se može posuditi najviše dvije knjige na rok od 21 dan a korisnici su dužni vratiti ih neoštećene.
Popis obavezne školske lektire
Našu školu je 26.11. 2015. posjetio hrvatski književnik za djecu i odrasle Hrvoje Kovačević.
Susret je održan u školskoj knjižnici a sudjelovali su učenici četvrtih razreda za koje je u lektirnoj ponudi jedan od romana „Tajna ribljeg oka“.
Hrvoje Kovačević je završio studij arhitekture ali nikada nije radio taj posao. Bavio se karikaturom i marketingom a najveća preokupacija su mu pisanje proze za djecu i odrasle te dramski tekstovi. Na samom početku uslijedio je šarolik dijalog učenika i književnika iz kojeg smo doznali o njegovom školovanju, početcima književnoga stvaralaštva, nastanku prvoga romana za djecu „Maštalac“ koji je kasnije preimenovan u „Tajnu ribljeg oka“, o književnim uzorima…
Zanimalo ih je što čita a posebno zašto većina romana počinje s riječju tajna. Književnik je strpljivo odgovarao na pitanja objašnjavajući kako ideje za pisanje dolaze od svakodnevnih događaja iz stvarnog života a koje zatim preoblikuje i proširuje stvarajući priču ili roman. Na kraju je podijelio potpise a učenici su pljeskom zahvalili dragom gostu poželjevši novi književni susret.