
PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.
PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin
Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin
Radno vrijeme knjižnice
ponedjeljak, utorak - poslijepodne od 13.30 do 19.30
srijeda, četvrtak, petak - jutro od 8 do 14
Naša školska knjižnica je informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole a namijenjena je učenicima i učiteljima kao potpora obrazovnim ciljevima i zadatcima.Školska knjižnica Osnovne škole kraljice Jelene smještena je na prvom katu u središnjem dijelu školske zgrade i mjesto je okupljanja i druženja učenika naše škole. Fond knjižnice broji preko 6000 knjiga, a pored knjižne građe te bogate referentne zbirke (enciklopedije, leksikoni, atlasi, rječnici…) u knjižnici su na raspolaganju i multimedijalni izvori znanja te velik broj časopisa: Smib, Radost, Modra lasta, Drvo znanja, Enter, Mak, Meridijani, Priroda, Unikat… U knjižnici se koristi sustav za knjižnično poslovanje MetelWin koji omogućava brzo pretraživanje fonda po autoru, naslovu, predmetnici, udk, signaturi, izdanju…te uvid u dnevnu i mjesečnu statistiku.Svaki učenik i djelatnik škole istovremeno je i član školske knjižnice Osnovne škole kraljice Jelene. Odjednom se može posuditi najviše dvije knjige na rok od 21 dan a korisnici su dužni vratiti ih neoštećene.

Popis obavezne školske lektire
4 KNJIZEVNI SUSRET SA ZELJKOM HORVAT VUKELJOM.pdf
POPIS NASLOVA SKOLSKE LEKTIRE ZA 1.pdf
POPIS NASLOVA SKOLSKE LEKTIRE ZA 2.pdf
POPIS NASLOVA SKOLSKE LEKTIRE ZA 3.pdf
POPIS NASLOVA SKOLSKE LEKTIRE ZA 4.pdf
POPIS NASLOVA SKOLSKE LEKTIRE ZA 5.pdf
POPIS NASLOVA SKOLSKE LEKTIRE ZA 6.pdf
POPIS NASLOVA SKOLSKE LEKTIRE ZA 7.pdf
POPIS NASLOVA SKOLSKE LEKTIRE ZA 8.pdf
TOP 10 2011.pdf
TOP 10,najcitaca..pdf Našu školu je 26.11. 2015. posjetio hrvatski književnik za djecu i odrasle Hrvoje Kovačević.
Susret je održan u školskoj knjižnici a sudjelovali su učenici četvrtih razreda za koje je u lektirnoj ponudi jedan od romana „Tajna ribljeg oka“.
Hrvoje Kovačević je završio studij arhitekture ali nikada nije radio taj posao. Bavio se karikaturom i marketingom a najveća preokupacija su mu pisanje proze za djecu i odrasle te dramski tekstovi. Na samom početku uslijedio je šarolik dijalog učenika i književnika iz kojeg smo doznali o njegovom školovanju, početcima književnoga stvaralaštva, nastanku prvoga romana za djecu „Maštalac“ koji je kasnije preimenovan u „Tajnu ribljeg oka“, o književnim uzorima…
Zanimalo ih je što čita a posebno zašto većina romana počinje s riječju tajna. Književnik je strpljivo odgovarao na pitanja objašnjavajući kako ideje za pisanje dolaze od svakodnevnih događaja iz stvarnog života a koje zatim preoblikuje i proširuje stvarajući priču ili roman. Na kraju je podijelio potpise a učenici su pljeskom zahvalili dragom gostu poželjevši novi književni susret.