Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Petaši u Muzeju suvremene umjetnosti i na Bundeku, 3.11.2016.
Učenici petih razreda posjetili su Muzej suvremene umjetnosti gdje su, u sklopu projekta „Sedmi kontinent“, imali projekciju nizozemskog filma „Kauwboy“. Nakon filma učenici su dobili priliku razgovarati s filmskim kritičarom Boškom Piculom koji ih je ukratko upoznao s pojmom filmske kritike te ukazao na važnost glazbe u filmu. Učenici su zatim sudjelovali i u radionicama pod stručnim vodstvom filmskih pedagoga i kritičara.
Iz Muzeja suvremene umjetnosti učenici su se u pratnji svojih razrednica uputili prema Bundeku. Tamo su uživali u vedrom jesenskom danu aktivno odmjeravajući svoju spretnost, hrabrost i izdržljivost na mnogim spravama za igru postavljenim u parku na Bundeku.
Veseli, razigrani i prepuni dojmova uskočili su u autobuse i krenuli kućama.
Pišemo o filmu u nastavku...
Riječ „kauwboy“ iz naslova filma u prijevodu znači čavka-dječak, a u filmu se i radi o tome kako se dječak sprijateljio s čavkom (vrsta ptice). Glavni lik zove se Jojo, on je hrabar, osjećajan i spretan. Hrabar je jer je čuvao pticu bez tatinog znanja, osjećajan je zato što misli na mamin rođendan, a mama mu je umrla, a spretan je jer se vješto penje po drveću.
Ivan Kramarić, 5.a
Otac i dječak Jojo u lošem su odnosu tijekom filma, ali na kraju se zbližavaju jer otac shvaća da dječak nije kriv za majčinu smrt. Film mi se svidio jer je poučan i vrlo tužan, ali mi se nije svidjelo što je na kraju ptica uginula. Dao bih mu ocjenu vrlo dobar jer mi je nedostajalo malo smijeha.
Mateo Kradija, 5.a
U filmu se radi o dječaku Joji i njegovu ocu koji nisu mogli prihvatiti majčinu smrt pa je zato otac prema sinu bio jako grub. Jojo je pronašao pticu i o njoj se brinuo sve dok mu se nije zaletjela u kotač bicikla i uginula. Na kraju je otac shvatio da je pretjerao i onda su bili kao pravi tata i sin.
Petra Šimleša, 5.a
Dječak je znao što se dogodilo s njegovom majkom, ali to nije prihvaćao zato što je bio jako tužan i nije htio da je to istina. Tijekom filma nije se baš dobro slagao s ocem, ali na kraju su postali bolji, a taj je odnos promijenila ptica. Otac je shvatio da se ne treba ljutiti na sina zato što je on samo dijete i ne može shvatiti ni prihvatiti neke stvari.
Petra Katanec, 5.a
Svidjelo mi se kada je Jojo pomogao ptiću, a nije mi se baš svidjelo kada je otac udarao sina. Dao bih mu ocjenu dovoljan jer mi je nedostajalo malo akcije.
Ivan Došen, 5.a
Otac i Jojo tijekom filma su se svađali, a na kraju su se slagali, i to zato što je vrana uginula, ali i zato što je otac shvatio da mu je obitelj važna.
Ja mislim da je film odličan. Svidjelo mi se kad je otac postao dobar, a nije mi se svidjelo kad je vrana uginula. Dajem mu ocjenu odličan jer je osjećajan.
Matija Jerman, 5.a