Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U utorak, 17.travnja, održan je sat lektire u 1.a razredu. Tema sata bila je priča Sunčane Škrinjarić „Plesna haljina žutog maslačka“. Učenici su upoznali Sunčanu Škrinjarić kao književnicu bujne mašte, spisateljicu bajki u kojima metaforički iznosi svoje vizije djetinjstva. To je prepoznatljivo u djelima: „Kaktus bajke“, „Pisac i vrijeme“, „Slikar u šumi“ i „Pisac i princeza“, kao i u scenariju za prvi hrvatski dugometražni crtani film „Čudesna šuma“.
Na početku sata učenici su izrazili svoj doživljaj priče „Plesna haljina žutog maslačka“. Potom su u razgovoru o priči ispričali kako izgleda cvjetni ples cvjetova u proljeće, njihovo ruho živih boja uz svjetlo krijesnica i zvučno bubnjanje vjeverica. Posebno su opisali maslačkov cvijet koji je u rano proljeće žut, a u kasno bijel. Istaknuli su vještinu pauka koji je skromnom maslačku satkao bijelu paučinastu haljinu nježnu poput daha, za cvjetni bal da ga usreći, koju je kasnije otpuhnuo neki dječak. Kako je priča ispričana plavokosom dječaku koji nije trgao cvijeće po livadama i parkovima, učenici su zaključili pouku priče po kojoj ne smijemo trgati i uništavati cvijeće u prirodi. U zaključnom su dijelu sata odgovarali na pitanja o priči u skupinama. Pročitali su svoje odgovore, usmeno prepričali priču te nacrtali cvijet po izboru.
Učenici su pokazali svoju sposobnost usmenog, pismenog i kreativnog izražavanja riječima i crtežom.
Nada Slišković