preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Obavijesti

Školska godina 2024./2025. 

9.9.2024. početak nastavne godine

niži razredi ujutro, viši razredi popodne

Satnica škole

Raspored zvona, 

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2024./2025.

 

Raspored sati

Školska godina 2024./2025.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - - 8.c
5.N 6.N 7.N 8.N
Poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 804277
Ovaj mjesec: 3681
Ovaj tjedan: 662
Danas: 19
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Projekti

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

LISTOPAD 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sat lektire u 1. A
Autor: Ivana Tuđan, 19. 4. 2018.

 

  U utorak, 17.travnja, održan je sat lektire u 1.a razredu. Tema sata bila je priča Sunčane Škrinjarić „Plesna haljina žutog maslačka“. Učenici su upoznali Sunčanu Škrinjarić kao književnicu bujne mašte, spisateljicu bajki u kojima metaforički iznosi svoje vizije djetinjstva. To je prepoznatljivo u djelima: „Kaktus bajke“, „Pisac i vrijeme“, „Slikar u šumi“ i „Pisac i princeza“, kao i u scenariju za prvi hrvatski dugometražni crtani film „Čudesna šuma“.  

Na početku sata učenici su izrazili svoj doživljaj priče „Plesna haljina žutog maslačka“. Potom su u razgovoru o priči ispričali kako izgleda cvjetni ples cvjetova u proljeće, njihovo ruho živih boja uz svjetlo krijesnica i zvučno bubnjanje vjeverica. Posebno su opisali maslačkov cvijet koji je u rano proljeće žut, a u kasno bijel. Istaknuli su vještinu pauka koji je skromnom maslačku satkao bijelu paučinastu haljinu nježnu poput daha, za cvjetni bal da ga usreći, koju je kasnije otpuhnuo neki dječak. Kako je priča ispričana plavokosom dječaku koji nije trgao cvijeće po livadama i parkovima, učenici su zaključili pouku priče po kojoj ne smijemo trgati i uništavati cvijeće u prirodi. U zaključnom su dijelu sata odgovarali na pitanja o priči u skupinama. Pročitali su svoje odgovore, usmeno prepričali priču te nacrtali cvijet po izboru.

  Učenici su pokazali svoju sposobnost usmenog, pismenog i kreativnog izražavanja riječima i crtežom.   

                                                                                                                            Nada Slišković






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju