Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Dana 10.5.2018. godine učenici drugih razreda OŠ Ksavera Šandora Đalskog, Donja Zelina i PŠ Nespeš sudjelovali su na terenskoj nastavi - Promet.
Krenuli smo u 7:30 ispred škole u Donjoj Zelini. Prvo smo posjetili Zračnu luku „Franjo Tuđman“ u Zagrebu. Kroz zračnu luku nas je provela stručna osoba, Petra. Ona nam je pričala o ponašanju na aerodromu i nošenju stvari sa sobom. Prošli smo kroz prolaz gdje se kontroliraju putnici koji ulaze u avion. Petra nam je pokazala mjesta gdje se kupuju karte, ostavljaju torbe, čeka i ulazi u avion, a isto tako i mjesto gdje preuzimamo torbe kad izađemo iz aviona. Vidjeli smo i polijetanje nekoliko aviona.
Poslije toga otišli smo na željezničku stanicu u Veliku Goricu. Ušli smo u vlak koji je došao iz Siska i vozili se s njim do glavnog željezničkog kolodvora u Zagrebu. Učiteljica nam je pokazala dolazne i odlazne perone. Podzemnim pješačkim prijelazom došli smo do čekaonica gdje smo se malo odmorili i pojeli sladoled.
Ispred željezničkog kolodvora čekao nas je naš autobus. S njim smo se odvezli do autobusnog kolodvora. Vidjeli smo veliko parkiralište sa puno autobusa, mjesto gdje ulaze i izlaze autobusi sa kolodvora i puno perona.
Puni dojmova i novih znanja vratili smo se pred školu u Donju Zelinu oko 13:30 i sa školskim autobusom otišli svojim kućama.
Josipa Višak, 2. N