Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Naši učenici Valentina Krajina (7. a) i Karlo Krajina (1. a) sudjelovali su u natječaju Vitezovi proljetne livade čiji je cilj, među ostalim, bilo povezivanje djece starije i mlađe dobi. Starija sestra sa svojim je bratom napisala priču „Ne zaboravi vjerovati u sebe“ koja je objavljena u zborniku slikovnici Udruge Mlada pera, a projekt su vodili Gorkić Taradi sa suradnicima mladim autorima.
Cilj je projekta bio da starija djeca prenose svoja znanja te potiču i usmjeravaju mlađu skupinu te time uče kako biti mentor, kako se brinuti za mlađe od sebe i kako uspješno izvesti projekt do kraja, a mlađa skupina dobiva znanje od starije skupine. Djecu se dovodi u situaciju u kojoj će se veći dio života nalaziti, a s kojom se u toj životnoj dobi još nisu susretala, a to je heterogena radna skupina. Osim same kreativnosti od djece se očekivala i inovativnost, odnosno razmišljanje na nov način za koji dosad nisu imali priliku. A kada se gleda u širem smislu cijela zajednica, dolazi se do toga da se djecu priprema na ravnopravno sudjelovanje u zajednici i uči timskom radu u različitim skupinama.
Čestitamo sudionicima i zahvaljujemo Udruzi Mlada pera na organizaciji ovog natječaja.