Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U petak, 12. lipnja 2020. učenici naše škole imali su projektni sportski dan na temu: Priroda je oko nas, od tehnologije pronađi odmor i spas! Iz svakog predmeta učenici su dobivali različite zadatke, a njihova rješenja su u nastavku…
Na online nastavi informatike učenici su dobili zadatak šetati prirodom i fotoaparatom ili mobitelom fotografirati različite motive koji najviše privlače njihovu pažnju. Što su snimili možemo pogledati ovdje.
Engleski jezik (Vlasta Tržil) AMAZING HOLIDAY IN ENGLISH SPEAKING COUNTRIES
Ostale radove pogledajte klikom na OPŠIRNIJE.
Kod profesorice Marije Vide učenici su napravili istraživanja:
Eva Hernaut, Ivan Sever, Lana Mikina, Ema Ninković
Kod profesorice Dijane Oršulić-Vukelić bio je slijedeći zadatak:
U povodu projektnog dana naši su učenici dobili kratak i sladak zadatak – napisati haiku-pjesmu o ljepoti proljeća, osobito mjeseca lipnja. No, da bi se mogla napisati haiku-pjesma, najprije je potrebno izaći u prirodu, na sunce, svjež zrak, prošetati livadama, voćnjacima, vinogradima, šumama… I onda pjesme nastaju same od sebe.
Imamo dokaze, pročitajte ih OVDJE.
HRVATSKI JEZIK (Draženka Jarec - Tomorad)
Zadatak za učenike bio je napisati pjesmu koja govori o tome kako se u prirodi opuštamo i odmaramo od tehnologije kojom smo svakodnevno okruženi i koju stalno koristimo.
Poveznica na radove na Paddletu.
HRVATSKI JEZIK (Diana Brcković)
Suživot s prirodom
Priroda je svugdje oko nas.
U prošlosti se čovjek bojao prirode. Ona mu je davala hranu, vodu, zdravlje i čovjek ju je jako poštivao i čuvao. U zamjenu, priroda je čovjeku dala sve svoje darove misleći da će njihov idealni suživot vječno trajati.
Tijekom godina čovjek se razvijao, stvarao svijet za sebe, a prirodu je zaboravio.
Ljudi su postali sebični te su izume, koje su stvorili da bi si olakšali život, stavili ispred prirode. I ne samo to. Sve ono što je čovjek stvorio počelo je uništavati majku prirodu.
Izumrle su mnoge biljne i životinjske vrste, onečistila se mora i planine, zrak koji udišemo postao je otrov a ne lijek.
Danas se priroda jako boji čovjeka, nekad su ljudi i priroda bili prijatelji, ali danas su neprijatelji.
Čovjek kao da to ne vidi i njegovo razaranje traje i dalje. Priroda šuti i trpi…
Malo je vremena ostalo da čovjek shvati kako je priroda jedna i važnija od svih izuma i tvornica ovoga svijeta. Vratimo osmijeh prirodi!
Jakov Kušić Popović, 5.c
Suživot s prirodom
Predivan poklon dostupan svakom biću ovoga planeta. Tako velika i darežljiva naša priroda.
Priroda je čuvarica ljudskih života, pruža nam dom, hranu, vodu, zrak te mir i spokoj.
Moja duša najmirnija je kada u šumi osluškujem cvrkut malih ptica i potok koji žubori. Priroda daje poseban čar svakom godišnjem dobu. Svako je posebno na svoj način, ali meni je posebno drago ljeto. Jako se veselim odlasku na more. Volim kad valovi njišu brodove, a galebovi lete vedrim nebom ispod kojeg užareno sunce grije moje obraze. Veliko je more, a još veća priroda.
Naša je priroda velika i milostiva te je zbog toga moramo čuvati. Ne smijemo bacati smeće te je zbog toga jako važno reciklirati. Čuvajmo prirodu jer i ona čuva nas!
Leonardo Kos , 8.n
Suživot s prirodom
Priroda utječe na nas, mi utječemo na prirodu.
Kad boravimo u prirodi, zdraviji smo, ispunjeniji i energičniji. Danas je svijet tehnologije preuzeo većinsku ulogu u našim životima i zarobio veliku većinu nas svojim mogućnostima. Kada razmislimo, jako malo vremena provodimo u prirodi jer smo to vrijeme posvetili raznim tehnološkim uređajima koji nas okružuju. Svakom živom biću u ovom užurbanom načinu života nedostaje mir koji donosi priroda. Kada bismo više boravili u prirodi, smanjio bi se stres, bili bismo opušteniji i više bismo razmišljali o životu.
Prirodu je potrebno štititi i o njoj se brinuti jer se priroda brine o nama. Priroda nam pruža mir, slobodu i sreću. Nužno je provoditi vrijeme u prirodi jer o njoj ovisi sam život, s njom sve počinje i završava.
Lucija Rodinger, 8.N
LIKOVNA KULTURA (Dominović Jasenko)
autorica: Lana Škrapec, 7.N
autor: Niko Čavlek, 7.N
VJERONAUK (Ana Banić)
- autorice:
POVIJEST (Hrvoje Pajur)
8.abc je za projektni dan iz povijesti mogao birati između istraživanja po kojim povijesnim ličnostima su nazvane ulice u zelinskom kraju i razgovora sa starijim osobama u selu ili vlastitim bakama i djedovima o tome kako su izgledali sportovi i nastava TZK u vrijeme kad su oni bili mladi.
Ekološki zadatak: učenici su trebali istražiti vrste zagađenja u svojoj okolici. Postoje li neka divlja odlagališta otpada, smeće po šumskim i planinarskim stazama ili građevinski otpad koji su ljudi ostavili i sl.? Istraživanje su mogli provesti šetajući svojom okolicom ili šumom. Kao zaključak trebali su napisati na koji način bi oni djelovali u svojoj zajednici da se takva zagađenja smanje.
Učenici 6.a razreda Josip Čurić i Dora Alkić snimili i montirali svoje video uratke na temu zadatka.