
Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.

Školska godina 2024./2025.

|
Niži razredi |
|||
| 1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
| 1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
| 1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
| 1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
|
POOS |
|||
|
Viši razredi |
|||
| 5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
| 5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
| - | - | - | 8.c |
| 5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
| « Listopad 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici 6.a razreda na satu Hrvatskoga jezika upoznali su se s TED govorom (inspirativni govor usmjeren na ideje vrijedne širenja) te su dobili zadatak da pripreme trominutni govor o tome zašto će na Svjetski dan osoba s Downowim sindromom nositi šarene čarape.
U uvodu su trebali objasniti što je to Downov sindrom, zatim navesti probleme s kojima se osobe s Downovim sindromom susreću, a u zaključku objasniti svoje razloge za podršku tim osobama.
Naš je zaključak: Veća tolerancija prema različitosti vodi do sretnijeg društva!


Osmaši šalju podršku osobama s Downowim sindromom
Učenici 8.a trenutno su kod kuće u samoizolaciji, ali su poslali fotografije svojih šarenih rasparenih čarapa u znak podrške osobama s Downowim sindromom.


