preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Obavijesti

Školska godina 2024./2025. 

9.9.2024. početak nastavne godine

niži razredi ujutro, viši razredi popodne

Satnica škole

Raspored zvona, 

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2024./2025.

 

Raspored sati

Školska godina 2024./2025.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - - 8.c
5.N 6.N 7.N 8.N
Poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 804277
Ovaj mjesec: 3681
Ovaj tjedan: 662
Danas: 19
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Projekti

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

LISTOPAD 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školski projekt Dani komunikacije i tolerancije
Autor: Marina Grugan, 23. 11. 2022.

I u ovoj školskoj godini nastavljamo s projektnim aktivnostima na razini cijele škole. Projekt pod nazivom Dani komunikacije i tolerancije trajao je tijekom studenoga u svim razredima škole, a vrhunac je bio 16. i 17. studenog uz Svjetski dan tolerancije. Povod za ovaj projekt bio je i Mjesec hrvatske knjige (15.10. – 15.11.) te Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje 18.11. Ishodi projekta stoga su bili povezani uz sve te obljetnice.

 

fotogalerija

 

Više pročitajte u nastavku.


Projekt su provodili učitelji razredne i predmetne nastave, napose učitelji hrvatskoga jezika, učitelji stranih jezika, učitelji informatike, te svi razrednici, knjižničarka i pedagoginja. U projektu su sudjelovali svi razredni matične škole te Područne škole Nespeš i Područne škole Psarjevo.

Na SRZ-u svi su razredi izradili plakate o temi tolerancije i proveli o toj temi radionicu koju su preporučile pedagoginja Dolores Orbanić Biliškov i psihologinja Danijela Čuljak. Razrednici, učitelji i učenici kroz projektne aktivnosti razvijali su komunikacijske vještine učenika i toleranciju te druge važne životne vrijednosti (poštovanje, zahvalnost, spremnost na pomaganje, samopouzdanje, ljubaznost i dr.).

Važan cilj ovoga projekta bio je raditi na samopouzdanju učenika, vježbati kako prevladati tremu od javnog nastupa i  kako se nositi sa strahom od iznošenja vlastitog mišljenja. Učenici su bili aktivniji u govornom sudjelovanju na nastavi, razvijali su sposobnost slušanja drugih i učili kako aktivno slušati. Mnogi od njih samostalno su prezentirati uz plakat ili prezentaciju koje su pripremili. Učenici su učili sudjelovati u raspravi, tolerirati drukčije mišljenje, bolje se ophoditi u razgovoru sa starijima, kulturno se izražavati i izbjegavati spontano odgovaranje i govorenje koje nije vezano za temu ili pitanje.

Projektne aktivnosti organizirale su se na satima razredne zajednice te kroz nastavne predmete. Učenici su mogli snimati videozapise intervjue, sudjelovali u raspravi ili parlaonici na satu hrvatskoga jezika, slušati predavanje gosta književnika i sudjelovati svojim pitanjima, držati kraća izlaganja o temama vezanim uz nastavni predmet, razgovarati s odraslima o važnosti komunikacije za suradnju,  usmeno prepričavati priče, pisati i čitati svoje priče, slikopriče te učiti o govorništvu (tehnike svladavanja treme, struktura govora, upotreba stilskih sredstava i poslovica u govoru). Pokazali su i dobre vještine primjene raznih digitalnih alata (Kahoot, Mentimeter, Sway, Canva i sl.). Učenici su mogli učiti i kroz igru i druženje, primjerice, osmišljavajući zagonetke i pitalice te igrajući društvene igre.

Lidija Vešligaj, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju