Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U petak, 18. veljače našu je školu posjetila književnica Maja Brajko - Livaković. Književni susret, koji su učenici s radošću iščekivali, započeo je u 16.30 sati u športskoj dvorani škole.
Na početku susreta književnica se predstavila kao autorica književnih djela posvećenih djeci, mladima, njihovom odrastanju i problemima s kojima se susreću. Kako je rođena na moru, u Bolu na Braču, neke knjige posvetila je prirodi i krajoliku zavičaja, primjerice - „Zatočenici alge“ i „Zlatnorata“, kao slikovnica o najljepšoj plaži u Bolu, Zlatnom ratu.
Učenici su svojim pitanjima potaknuli književnicu da ispriča koje su njene književne inspiracije, teme djela i zašto piše. Saznali smo da je pjesme počela pisati u srednjoj školi, a pripovijetke i romane s dvadeset i tri godine.
Njene su knjige ušle u lektiru osnovne škole - pripovijetka „Finka Fi“ za 5. razred i roman „Kad pobijedi ljubav“ za 8. razred, s humanom porukom mladoj generaciji. Objavila je i maštovite romane - „Stakleni dvorac“, „Sirena i oblak“ i „Nije fer“. U razgovoru s djecom otkrila je da je na pisanje potiču doživljaji iz stvarnog života koje na književni način opisuje u svojim djelima.
Budući da voli pisati i čitati knjige, danas radi u Knjižnici grada Zagreba u Dubravi, članica je Društva hrvatskih književnika i umjetničke organizacije „Autorska kuća“.
Susret je završio u 17.30 kada je književnica učenicima napisala autograme u znak sjećanja na lijep književni događaj koji ih je obogatio i potaknuo na čitanje i ljepše izražavanje.