Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Međunarodni dan obrazovanja obilježili smo 24. siječnja. Učenici produženog boravka prisjetili su se dana kada su krenuli u školu, a zatim su poslušali priču Ane Đokić Dan kada je Gogo Grozni krenuo u školu u interpretaciji Hrvoja Kečkeša. Nakon analize odslušane priče, uslijedila je rasprava s temom Je li dobro da postoje škole? Učenici su bili podijeljeni u dvije skupine. Jedna je skupina zauzela potvrdno stajalište, dok je druga pokušala ukazati na nedostatke .
Evo kako su djeca obrazložila svoja stajališta.
DOBRO JE DA POSTOJE ŠKOLE
Naučili smo čitati, pisati i računati zato što idemo u školu.
Da nema škola, ne bi bilo ni knjiga iz kojih se može puno naučiti. Zahvaljujući školama imamo puno knjiga i pisaca.
Svijet bi bio neobrazovan i nezanimljiv jer ne bi bilo računala. Oni koji su izumili računala bili su pametni zato što su išli u školu.
Bez škole ne bi bilo učitelja i učiteljica, a to bi baš bilo tužno. Potrebno je što više učitelja da mogu svoje znanje prenositi drugima.
Zahvaljujući školama imamo inženjere koji projektiraju zgrade i automobile.
Da nema škole, djeca ne bi imala tako puno prijatelja.
Da nema škole, ne bi postojali genijalci kao što je bio Albert Einstein.
NEDOSTACI
Neki su ljudi iskoristili svoje znanje i ne rade dobra djela, zato imamo ratove.
Previše inženjera i izumitelja znači da ima i previše zgrada i automobila, a premalo prirode i brige za prirodu.
Pametni školovani ljudi izumili su novac. Neki ga imaju previše i misle samo na sebe i bogatstvo.
Previše knjiga znači opet da se ne misli na prirodu jer se knjige izrađuju od papira, a papir od drveta.
Svatko može imati puno prijatelja iako ne ide u školu. Obično prijatelji žive u istom selu, a ne u školi.
Zaključak: Potrebno je učiti i stjecati znanje, ali treba dobro razmisliti kada to znanje želimo primijeniti jer moramo misliti za dobrobit čovječanstva.
Na kraju smo ukazali na to da sva djeca svijeta nemaj priliku i pristup kvalitetnom obrazovanju, a to je temeljni preduvjet za izgradnju pravednijeg društva.