Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Radno vrijeme knjižnice:
Ponedjeljak: 8 - 14 h
Utorak: 12 - 18 h
Srijeda: 8 - 14 h
Četvrtak: 12 - 18 h
Petak: 8 - 14 h
Maja Dorić, knjižničarka
U četvrtak, 18.veljače, održan je sat lektire „Bijeli jelen“ u 3.a razredu. Nakon uvodne riječi o Vladimiru Nazoru kao profesoru i piscu, učenici su u razgovoru zaključili koje su bajkovite pojedinosti priče što je čine bajkom. Iznijeli su događaje koje su ispričali svojim riječima. Dojmio ih se susret Zlatokose s košutom koju je spasila od lovaca i njezin ostanak u jelenskom ležaju kao čovječje lane što je zaključilo vijeće životinja. Učenici su prepoznali pozitivne i negativne likove po njihovim postupcima, a najpozitivniji lik je Zlatokosa jer pomaže ljudima te razumije govor životinja. Zanimljivo im je što se navodi u priči da svatko ima svoju zvijezdu na nebu po rođenju zato što je Zlatokosi orao pokazao njezinu sjajnu zvijezdu. Opisali su odrastanje Zlatokose i bijelog jelena koji je ponese na svojim leđima da promatra svijet. Spoznali su da pisac u poanti poručuje čitateljima da se bijeli jelen kojeg su ranili lovci, a knez Ulrik odnio u svoj dvor, treba vratiti šumi, a čovječje lane ljudima. Završetak priče bio im je dirljiv jer su na vjenčanje Zlatokose i Ulrika stigli svi kojima je Zlatokosa pomogla kao i bijeli jelen. Kako više nije živjela u jelenskom ležaju, nije razumjela govor životinja pa ni jelena koji je htio da se vrati u šumu. Kao vranjska kneginja nije ga više nikada vidjela. U završnom dijelu sata učenicima je prezentirana prezentacija o priči, a svoje su misli o Zlatokosoj, njenom životu u šumi i šumskim životinjama, jelenu Vitorogu, košuti i bijelom jelenu, svoj osobni doživljaj i pouku priče zapisali na nastavnim listićima te usmeno izlagali.
Pod opširnije se nalazi i prezentacija o Bijelom jelenu. Nada Slišković