Ravnatelj: Antonio Milinković
Adresa: Riječka 2, Lički Osik
Telefon: 053/639-202, 095/328-9729
Fax: 053/672-242
E-mail: ured@os-licki-osik.skole.hr
Dan škole: 10. lipnja
I. Statistika - školska godina 2024./2025.
Broj učenika: 129
Broj odjela: 13
II. Stručni suradnici: psihologinja, pedagoginja i knjižničarka
III. Kratka povijest Škole
Lički Osik – gradić (naselje) nalazi se 8 km od Gospića. Naselje je poznato po najmlađoj populaciji u ovom dijelu Like. Premda još nosi rane od ratnog stradanja, u njemu se svakodnevno živi punim plućima. Glavno središte zbivanja je Osnovna škola dr. Franje Tuđmana.
Oduvijek je škola igrala presudnu ulogu u životu pojedinca, jer je pružala znanja, učila vještinama i usvajanju navika, a prije svega pripremala za život.
Prema zapisima, početak osnovnog školstva na ovim prostorima datira još od 1859. godine osnivanjem škole u starom Ličkom Osiku, koja je na adresi Lički Osik 76 radila sve do 1954. do izgradnje današnje škole u naselju Lički Osik.
Krajem kolovoza 1991. godine započinje agresija na Republiku Hrvatsku i škola u periodu od 1991. do 1997. radi „kao škola u progonstvu“ u područnom odjeljenju u Mušaluku.
U jesen 1997. godine škola prelazi u Lički Osik, u svoju djelomično obnovljenu zgradu. Godine 1998. škola ima 163 učenika u devet odjela, a danas Osnovna škola dr. Franje Tuđmana Lički Osik broji 262 učenika u Matičnoj školi raspoređeni u 15 odjela i 1 odjel s 3 učenika u Područnoj školi Široka Kula (kombinirani razredni odjel). Područna škola Široka Kula započela je s radom 2011./12. školske godine, dok Područne škole u Mušaluku i Ostrvici ne rade.
Nakon obnove Škole (2004 g.) u njoj su stvorene prostorne i kadrovske pretpostavke za kvalitetni odgojno obrazovni rad. Škola je u cijelosti adaptirana i prilagođena potrebama kvalitetne nastave (specijalizirani kabineti, knjižnica, športska dvorana, vanjsko igralište i park). Opremljena je suvremenim nastavnim sredstvima i pomagalima te svom potrebnom didaktičkom opremom, koja je djeci svakodnevno dostupna u redovnoj nastavi, ali i za vrijeme provođenja slobodnih aktivnosti.
Ekološka skupina i Školska zadruga sudjeluju u uređenju okoliša Matične i Područnih škola Široka Kula i Mušaluk sadnjom cvijeća, uređenjem cvjetnjaka u kamenjaru, sadnjom ukrasnog grmlja, voćnjaka, ruža i slično. U uređenju vrta, zalijevanju i okopavanju sudjeluje i naše tehničko osoblje bez kojeg vrt ljeti ne bi preživio ljetne vrućine.
Na inicijativu tadašnje ravnateljice 2010.- 2012. započelo plansko uređenje školskog vrta s cvijetnjakom. U lipnju 2012. državno povjerenstvo na čelu s Lidijom Komes s HRT-a obišlo školski vrt i snimilo intervjue s učenicima, učiteljima i tehničkim osobljem za emisiju "Slušaj kako zemlja diše".
U studiju Bajsić, Prisavlje 3, škola je primila priznanje za najljepši školski vrt 2012. s potpisom HRT-a i MZOŠ-a.
IV. Osobitost stručnog rada i organizacija
Smjenski rad
Produženi boravak
Suvremeni način života sve većem broju roditelja, pa tako i roditeljima naših učenika, nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu. Škole time dobivaju novu i zahtjevniju ulogu koja od zaposlenika zahtijeva organiziraniju skrb za dijete tijekom cijelog dana. Produženi dnevni rad nakon redovite prijepodnevne nastave – produženi boravak, jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti navedeni problemi, osobito u urbanim sredinama. Nova uloga škole na taj će način biti maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu pravilnog razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu, korisnu svojoj obitelji i zajednici.
Izborna nastava
Izvannastavne aktivnosti
Dodatna nastava
V. Prepoznatljivost škole ogleda se u sljedećem
Sudjelovanje na brojnim županijskim i državnim manifestacijama, a posebno ističemo sljedeće:
Škola učinkovito ostvaruje ciljeve NOK - a (Nacionalni okvirni kurikulum) koji definira temeljne odgojne - obrazovne vrijednosti, ciljeve odgoja i obrazovanja, načela i ciljeve odgojno - obrazovnih područja, vrjednovanje učeničkih postignuća te vrjednovanje i samovrjednovanje ostvarivanje nacionalnog kurikuluma. Određena su očekivana učenička postignuća za odgojno - obrazovna područja po ciklusima. Učenici stječu zvanja, razvijaju sposobnosti i stavove, te produbljuju svijest o zdravlju, pravima, osobnoj i društvenoj odgovornosti, vrijednostima učenja i rada, te samopoštovanju i poštovanju drugih i drugačijih.
VI. Izdavačka djelatnost
Školski list Vrutak
VII. Priznanja i nagrade
Priznanje Grada Gospića 1996. godine
Priznanje HRT-a i MZOŠ-a "Najljepši školski vrt 2012."
MOTO ŠKOLE
Znanjem kroz život !
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |