Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje
Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje
Lijep pozdrav svima. Današnji zadaci bave se zaštitom okoliša, ugroženih biljnih i životinjskih vrsta. Uživajte ali ne zaboravite se i poigrati!
TREĆI RAZRED
PRIRODA I DRUŠTVO
Danas ćemo razmišljati kako gospodarske djelatnosti utječu na okoliš, biljke i životinje koje tu žive. Otvorite u udžbeniku str.78. i zapišite naslov Gospodarstvo i kvaliteta okoliša u bilježnicu. Pogledajte video a zatim prepišite u bilježnicu.
https://www.loom.com/share/6bede4b8a7d1449483959c7435dd21aa
Gospodarstvo i kvaliteta okoliša
Čovjek mijenja okoliš: isušuje močvare, siječe šume, povezuje naselja prometnicama...
Okoliš moramo čuvati za sebe,potomke,za sva živa bića.
Da bi sačuvali ugrožene biljke i životinje stavljamo ih pod zaštitu.
Zaštićene biljke i životinje:
(Pročitaj na str. 79.koje su to biljke i životinje zaštićene kod nas i napiši u bilježnicu.)
Davide: radiš isto prema ovoj uputi prije.
HRVATSKI JEZIK
Pronađite u udžbeniku na str. 237. pjesmu Glasovi iz polja,Gustava Krkleca. Poslušajte zvučni zapis pjesme:
https://drive.google.com/file/d/1AeSOEcDSEm6KXVzYM64mXcc3o9dIYKTm/view?usp=sharing
Pročitaj još jednom pjesmu a zatim odgovori na prvih 10.pitanja uz pjesmu.
David: Poslušaj zvučni zapis pjesme Glasovi iz polja, Gustava Krkleca a zatim pogledaj video objašnjenja zadataka. Pjesma je na str. 237.udžbenika Slovo po slovo 3. Riješi samo prva četiri zadatka.
Zvučni zapis.
https://drive.google.com/file/d/1AeSOEcDSEm6KXVzYM64mXcc3o9dIYKTm/view?usp=sharing
Video objašnjenja zadatka:
https://drive.google.com/file/d/1Agd2gK6E6rSwhIU24zZWCL6zWuwi2w0I/view?usp=sharing
MATEMATIKA
Ponavljamo i dalje Dijeljenje brojeva do 100. U radnoj bilježnici na str. 55. riješi od 1. do 5.zadatka.
David: Riješi u radnoj bilježnici na str.55. 1.,2,4. i 5. zadatak.
ČETVRTI RAZRED
GLAZBENA KULTURA
Pratiti na tv nastavi temu: Nota po nota.
PRIRODA I DRUŠTVO
Danas ponavljamo o Šumi. Ako možeš prošeći malo po šumi i travnjaku i probaj pronaći biljke i životinje koje smo spominjali. Možeš ih i fotografirati. Ponovi u udžbeniku od 86. do 89.str. što smo rekli o šumi(pogledaj i fotografije) a zatim riješi u radnoj bilježnici zadatke od 1. do 4. na str.114.
HRVATSKI JEZIK
Danas čitamo priču Što nas živcira,Maje Flego. Pronađi priču u udžbeniku na str.209. Poslušaj zvučni zapis a onda je još jednom sama pročitaj:
https://drive.google.com/file/d/1AXLfOBcryYUE-WyFGX7tcTG9sCKHb7U1/view?usp=sharing
Odgovori od 15. do 22.pitanja na str.213. i 214.
Valerija: Poslušaj zvučni zapis, pročitaj ovaj tekst koji sam ti napisala i odgovori od 15. do 19.pitanja na str.213. i 214. Ako želiš možeš i na 20. pitanje.
Što nas živcira
Sve mame i tate obično znaju što njihova djeca najviše vole. Ovaj voli lego kocke, onaj sladoled od čokolade. Neki se vole lijepo obući… Mame i tate o tome vole pričati satima. Kad ih pitaš što njihova djeca ne vole, što ih živcira, treba im puno više vremena da se prisjete. Možda ih s vremena na vrijeme morate podsjetiti na to. Podsjetiti na njihove loše navike od kojih vam se diže kosa na glavi a oni ih uporno ponavljaju.
Na primjer, uvijek prejako zavrću pipe za vodu pa ti onda otvori. Kud oni prođu, tu više voda ne curi! U vezi vode imaju još loših navika. Mame uvijek tuširaju djecu prevrućom vodom. Boje se da se ne prehlade. Tate namjerno prskaju djecu ledenom vodom ravno u lice. Uvjereni su da djeca tako postaju jača, čvršća i hrabrija.
Užasna im je navika da dok čitaju novine uopće ne primjećuju što se događa oko njih i što djeca žele.
Najgora im je navika da uvijek pitaju: „Kako je bilo u školi?“ Kako odgovoriti nego da je u školi onako kako treba biti?!
Dobro da učiteljica svako jutro ne pita: „I, kako je bilo kod kuće?“ To bi bilo smiješno. Kao i kad bi djeca pitala roditelje: „Kako ste prošli danas na poslu? Jeste li zaradili štogod?“ To bi možda trebalo pitati da roditelji vide kako je to svaki dan odgovarati na dosadno pitanje.
U školi je školski, a kod kuće je kućno. Ni jedno ne možeš ukratko opisati. Koga zanima kako je u školi neka ode tamo i razgleda. Možda bi to i roditeljima mogla pojasniti učiteljica.
Predložite roditeljima da vas nešto drugo pitaju. Ako ne znaju pripremite popis smiješnih pitanja. Evo jednoga: Koliko je cipela danas bilo u vašem razredu?
MATEMATIKA
Ponavljamo i dalje dijeljenje. Pronađi u radnoj bilježnici na str.66. zadatke od 12. do 16. i riješi ih. Pomoći će ti ovaj video objašnjenja:
https://drive.google.com/file/d/1Ar-bpJ7TCWNOR9RlapMwLeqXaLs8zkzs/view?usp=sharing
Valerija: učimo mjeriti površinu pravokutnika i kvadrata. U zelenoj radnoj bilježnici na str. 62. izmjeri pravokutnike i kvadrate uz pomoć izrezanog kvadrata papira čije su stranice duge 1cm. Ako nisi sigurna pogledaj još jednom video:
https://drive.google.com/file/d/17RcwFKKZlxdtIpm1_TpBzMFGq6T3C7Wk/view?usp=sharin