Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje
Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje
Dobar vam dan dragi učenici.
Na početku vas sve pohvaljujem za vrijedni rad od kuće. Osim što ste gotovo svi odlično riješili dijeljenje, razveselilo me i puno dodatnih zadataka koje ste kreativno riješili i poslali mi, njih danas dijelimo sa svima.Osim Prirode i društva, danas ćemo imati Vjeronauk, Hrvatski jezik i Likovnu kulturu. Pogledajte što sam za vas danas pripremila, a i vaša vjeroučiteljica.
VJERONAUK
BLAGOVIJEST - NAVJEŠTENJE MARIJINO
Hvaljen Isus i Marija!
Djeco, danas ćemo obraditi novu temu.
ISUSOVA SMRT I USKRSNUĆE, udžbenik str. 62. i 63.
Isusova smrt nije bila uzaludna. Isus je umro za sve nas.
ZADATAK:
Napisati naslov i datum.
Pročitati tekstove u udžbeniku na str. 62 i 63 i u bilježnicu odgovoriti na pitanja.
1. Farizeji i pismoznanci su odlučili ubiti Isusa:
a. zato što je jeo s ___________________ i _____________________,
b. zato što je subotom ozdravio ___________.
2. Jedan od dvanaestorice apostola - ___________, Isusa je predao glavarima svećeničkim. ____________ ga je zatajio pred sluškinjom i onima koji su sjedili oko vatre.
3. Isusa su razapeli na ____________. Nakon raspeća oko šeste ure po svoj zemlji nastala je ____________. Prije nego je umro na križu Isus je zavapio: „_____________________________________“.
Djeco, redovito zapisujte u bilježnice i rješavajte zadane zadatke koje ću pregledati i ocijeniti kada se vratimo u školske klupe.
Budite dobri svojim roditeljima i pomažite im. Redovito molite!
„Tko pjeva dvostruko moli“ – sv. Augustin
https://www.youtube.com/watch?v=SwCAHz4xlgw
HRVATSKI JEZIK
Danas ćemo naučiti još ponešto o vodama. Potoci obično teku kroz šumu ili livadu.
Često su potoci mjesto gdje dolaze šumske životinje na pojilo, popiti vode.
Osim tih životinja u blizini potoka česti su stanari i ptice. Ako se prisjetite naše
šetnje u obližnji lug mogli smo i mi uživati u njhovu pjevu.
Svaka ptica pjeva svojim pjevom, a kako se jedan potok našao između njihove
prepirke saznat ćemo danas.
Za početak ćemo naučiti ponešto o pticama.
Pažljivo promotrite slike i nazive ptica i pokušajte zapamtiti kako koja izgleda.
Često ih susrećemo i u okolišu naše škole.
Kad budeš siguran da si ih upamtio odigraj memory igricu koju sam za vas
pripremila:
https://matchthememory.com/jstefan7
Sve ove ptice likovi su u priči u kojoj s njima razgovara jedan potok.
Otvori čitanku na stranici 131/132 i pažljivo pročitaj priču Što žubori potočić.
Nakon što pažljivo pročitaš priču nekoliko puta odgovori na pitanja na stranici 132.
Sada još jednom pogledaj sličice s početka i odgovori na pitanje 7.
Ako budeš jako pažljiv otkrit ćeš o kojoj ptici danas nisi pronašao sliku. Kojoj?
U bilježnicu napiši naslov priče, autora, temu i likove.
Napiši poruku pticama o njihovu ponašanju, odobravaš li njihovu prepirku, obrazloži.
Kad vrijedno obaviš sve zadatke opusti se uz ptičji pjev na sljedećoj poveznici,
poslušaj koliko želiš.
https://www.youtube.com/watch?v=vpsJ3-OgVkU
LIKOVNA KULTURA
Za sat likovnog danas ćeš trebati metalnu žicu. Možeš kombinirati razne žice ,
deblje i tanje, u boji, uzmi što imaš kod kuće. Zamolit ćeš nekog od članova
obitelji da ti malo pomogne.
Savijanjem i ispreplitanjem žice zadatak je oblikovati ribu ili raka, dakle neku od životinja koje žive u rijekama.
Kad ostvariš svoj rad nastat će prostorni crtež.
Evo kako su sličan zadatak ostvarili neki učenici. Zadatak je bio žirafa.
Pošalji mi slike svojih radova. Želim ti puno uspjeha i mašte, detalja i neobičnih
rješenja.
PRIRODA I DRUŠTVO
Danas ćemo ponoviti što smo učili na prethodna dva sata.
Za početak prolistaj bilježnicu i prisjeti se najvažnijeg što si zabilježio/la.
Otvori radnu bilježnicu na stranici 73. i 74. te riješi postavljene zadatke.
Za zadatak broj 5 zatraži pomoć roditelja.
Zahvaljujem svima vama koji ste bili vrijedni i napravili križaljke , u prilogu se
nalaze poveznice na izdrađene križaljke na temu živog svijet u vodama tekućicama. Odaberi što želiš i pokušaj riješiti.
U prilogu dokumenata ( na dnu stranice ) nalaze se i ostali radovi učenika koje
također možeš rješavati.
Gabrijel:
https://crosswordlabs.com/view/biljke-i-zivotinje-u-tekucicama
Maxim:
https://crosswordlabs.com/view/zivotinje-i-biljke-u-tekucicama-4
Niko
https://crosswordlabs.com/view/2020-03-23-477
Mia:
https://crosswordlabs.com/view/zivotinje-i-biljke-u-tekucicama-5
Luka:
https://crosswordlabs.com/view/zivotinje-i-biljke-u-tekucicama-8
Jakov:
https://crosswordlabs.com/view/zivotinje-i-biljke-u-tekucicama-11
Dino:
https://crosswordlabs.com/embed/vode-87
Dodatni zadatak:
Zadatak za one koji žele: Odaberi jednu tekućicu u našoj domovini, napiši što si o njoj saznao ( gdje izvire, koliko je dugačka, gdje joj je ušće, možda neku zanimljivost) sve informacije možeš pronaći na internetu, u časopisima Moj planet, ili enciklopediji. Svoj rad zalijepi na naš lino pano (kako se radi već znaš). Za one kojima je tako teško rad mogu poslati mailom.
http://linoit.com/users/jstefan2/canvases/Vode%20teku%C4%87ice