preskoči na sadržaj

Osnovna škola Malešnica

 > Projekti
PROJEKTI

   Projekti škole... Zagorska razvojna agencija • Odluka o financiranju - "Pronađi me -  provedba aktivnosti dosega i obrazovanja neaktivnih mladih osoba u NEET  statusu"




Školski projekt: „Pčele su nam važne“

Profesorica likovne kulture  Petra Budiselić Gržan ove šk. godine 2021./2022. provela je školski projekt „Pčele su nam važne“  u svim višim razredima, pod nastavom likovne kulture, te sa učenicima likovne grupe.

Na samom početku projekta bilo je važno učenicima objasniti sukladno njihovoj dobi ponešto o načinu života pčela, koliko mi kao civilizacija ovisimo o pčelama, te kako što manje zagađivati našu planetu i sva živa bića na zemlji.

Slijedeći korak je bio usvojiti ciljeve likovnog projekta, prikazati širinu i bogatstvo svih mogućnosti koje nastava likovne kulture nudi kroz  projektnu nastavu.

U skladu sa nastavnim kurikulumom, učenjem kroz rad u konkretnim materijalima i poticanjem individualnog mišljenja i  kreativnim izražavanjem učenika, nastali su predivni radovi učenika naše škole.

 

Klikni i otvori  pozivnicu za izložbu 

 

                                      

ZATVORILI SMO GODINU MARKA MARULIĆA

U petak 22. travnja 2022. u Splitu u koncertnoj dvorani Hrvatskoga doma  svečano je zatvorena Godina Marka Marulića. U programu koji je pozdravnim govorom otvorio izaslanik župana Splitsko-dalmatinske županije Blaženka Bobana g. Tomislav Đonlić, pročelnik Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, tehničku kulturu i sport,  sudjelovali su Božo Župić, prof., Branimir Romac, mag. educ.,Katarina Romac, akad. glumica, dr. sc. Sanja Vulić,  dr. sc. Željko Jozić, mladi pijanist Jan Niković, dobitnik Nagrade  „Boris Papandopulo”, dr. sc. Lucijana Armanda Šundov te Sanja Miloloža, prof.

Na svečanosti su uručene pohvalnice i nagrade nazočnim najuspješnijim sudionicima velikoga državnog školskog natječaja  DPHJ-a Svevremena Judita: filmskoj ekipi iz OŠ Malešnica koja je osvojila i 1. i 2. mjesto u kategoriji filmskoga izraza 500 sekundi za Marula. OŠ Malešnica u Splitu su predstavljali mentorica pobjedničkoga filma Irena Pehar-Miklenić, prof.  i mentorica filmske montaže Sanja Bosak, prof. s učenicom Anom Krtalić, 8. r.,  koja je stigla umjesto montažera Luke Čerine.

 

      

 

PRVA NAGRADA

 

JUDITA IZ PERA MARKA MARULIĆA

(Judita aus der Feder von Marko Marulić)

– film učenika 7. r.

 

–  učenici koji predstavljaju film:

Simeon Edelinski – redatelj / Holoferno

Izidora Sajfert – knjiga snimanja / Judita

Tea Mekić – scenarij

 

–  ostali članovi filmske ekipe:

Ivano Biondić – Nijemac

Luka Čerina (8. r.) – kamera i montaža

 

- učiteljice mentorice:

Irena Pehar Miklenić, prof.

Sanja Bosak, prof.

 

DRUGA NAGRADA

 

O MARULOVOJ JUDITI

– film učenika 8. r.

 

–  učenici koji predstavljaju film:

Ana Krtalić – redateljica

Maja Lea Matić Zbiljski – scenarij

Luka Čerina – kamera i montaža

 

–  ostali članovi filmske ekipe:

Helena Livaić – knjiga snimanja

Lobel Marunić – Marko Marulić

Eva Starman – Judita

Jakob Bubalo – Holoferno

 

- učiteljica mentorica:

Sanja Bosak, prof.

 

      

 

O učeničkim dojmovima pročitajte OVDJE

 

 

 

 

Oznaka kvalitete za eTwinning projekte

Naša dva eTwinning, projekta „Čarobni svijet kućnih ljubimaca“ i „Priroda kroz eko datume“ u kojem su sudjelovali učenici šestih razreda, školske godine 2021./2022.,  pod vodstvom profesorice Ane Bakarić nagrađeni su oznakom kvalitete! 

 

     

Autor teksta i objava: Ana Bakarić, prof. 

eTwinning projekti 2021./2022.

Tijekom nastavne godine 2021./2022. učenici šestih razreda s profesoricom biologije Anom Bakarić uključeni su u dva eTwinning projekta: "Čarobni svijet kućnih ljubimaca"  i „Priroda kroz eko datume" .

Učenici tijekom sudjelovanja na projektu  izrađuju plakate, crteže, prezentacije i međusobno predstavljaju svoj rad. Sudjelovanjem u projektu sudionici razmjenjuju ideje, iskustava i primjere dobre prakse, razvijaju socijalne vještine i surađuju s učenicima iz različitih škola u Hrvatskoj i inozemstvu.

 

Čarobni svijet kućnih ljubimaca

Učenici kroz projekt predstavljaju i opisuju svog kućnog ljubimca. Informiraju ostale sudionike projekta o vrsti kojoj pripada njihov kućni ljubimac, istražuju neke posebnosti vezanih uz njih te opisuju na koje se sve načine brinu o svom ljubimcu. Učenici kroz razne aktivnosti osvješćuju važnost brige o biljkama i životinjama te o potrebi spašavanja napuštenih životinja u skloništima ili udomljavanjem.

 

Priroda kroz eko datume

Čovjek svojim svakodnevnim aktivnostima ugrožava biljni i životinjski svijet te onečišćuje naš okoliš. Ugroženi su voda, zrak i tlo kao prirodna staništa biljaka i životinja te je smanjenja biološka raznolikost našeg planeta. Učenici se kroz projekt usmjeravaju kako svakodnevno živjeti u skladu s prirodom i održivim razvojem. Sudjelovanjem u projektu učenici će istraživati prirodu, biljke i životinje, naučiti kako ih zaštititi, obilježavati ekološki važne datume te će međusobno izmijeniti svoja znanja i iskustva.

Tekst i objava: Ana Bakarić, prof., učitelj savjetnik

Višejezična slikovnica

Projekt tematske slikovnice naziva „Lijepa naša Hrvatska“ ostvarili su učenici 5. razreda uz pomoć svojih učitelja: prof. Sanje Bosak, prof. Irene Pehar Miklenčić, prof. Irene Sabadoš, prof. Francis Kodžoman, prof. Tamare Bosnar Musije, prof. Miroslave Šovanj Spajić te uč. Iskre Žderić Biberdžić. 

Slikovnica pomaže u razvijanju govora, bogaćenju djetetova emocionalnog doživljavanja i izražavanja. Prvenstvena joj je namjena da pobudi dječju maštu i kreatvnost približavajući im i nepoznatu okolinu.

„Lijepa naša Hrvatska“ tematska je slikovnica o ljepotama Lijepe Naše. Naši kreativni petaši izrazili su svoje doživljaje zemlje u kojoj žive poklonivši nam pravu riznicu riječi, misli i crteža.

eTwinning projekti 2020./2021.

 Tijekom nastavne godine 2020./2021. učenici petih i sedmih razreda s profesoricom biologije Anom Bakarić uključeni su u dva eTwinning projekta: "Izrada i uporaba modela u nastavi"  i „Zaštitimo naš planet Zemlju" .

 

Izrada i uporaba modela u nastavi

U projekt „Izrada i uporaba modela u nastavi“ uključeni su učenici sedmih razreda. Tijekom nastave biologije i dodatne nastave učenici izrađuju modele stanica, organa, organizama, dijelova tijela, dijelove staništa i slično, od različitog materijala. Izrađeni modeli služe u boljem shvaćanju prirode i živih bića, a posebice u boljem razumijevanju anatomskih struktura.

Sudjelovanjem na projektu i suradnjom s učenicima različitih škola učenici sedmih razreda pokazuju svoju kreativnost, obogaćuju svoje znanje,  izmjenjuju ideje, razvijaju socijalne vještine i stječu nova poznanstva s učenicima sličnih interesa.

 

 

Zaštitimo naš planet Zemlju                            

U projekt „Zaštitimo naš planet Zemlju“ uključeni su učenici petih razreda.

Učenici u sklopu projekta  istražuju što sve utječe na naš planet, kako ga zaštititi te što činiti kako bismo unaprijedili život na njemu bez onečišćenja okoliša i bez uništavanja biološke raznolikosti.

Nakon istraživanja učenici izrađuju plakate, crteže, prezentacije i međusobno predstavljaju svoj rad. Sudjelovanjem na projektu sudionici razmjenjuju ideje, iskustava i primjere dobre prakse, razvijaju socijalne vještine i surađuju s učenicima iz različitih škola.

 

     

           

 

 

 

 

 

 

Tekst: Ana Bakarić, prof.

Stilovi učenja učenika s obzirom na senzorni modalitet

Svaki učenik ima svoj jedinstven način na koji usvaja novo gradivo. Stil učenja učenika omiljeni je način kako učenik uči-pribavlja, obrađuje i pohranjuje obavijesti da bi se njima služio (A. Grgić i Z. Kolaković, 2010. ). Stilovi učenja učenika su jedinstveni način primanja informacija svakog pojedinca koji uključuju i kognitivne i afektivne i fiziološke oblike (Sunko 2008.). 

Istraživanje o stilovima učenja u našoj školi napravile su prof. biologije Ana Bakarić i pedagoginja Katarina Posavec.

Rezultate istraživanja pogledajte u priloženom dokumentu. 

Priloženi dokumenti:
Istrazivanje Stilovi ucenja.docx

ŠKOLSKI PROJEKT – PRVA POMOĆ ZA SVE

Školski projekt „Prva pomoć za sve“ ostvaren je u sklopu izvannastavne aktivnosti Prva pomoć, za učenike sedmih razreda pod vodstvom prof. Ane Bakarić.

Cilj projekta bio je upoznati sve učenike sedmih razreda s osnovama prve pomoći.

Aktivnosti provedene u projektu su:

  • dodatna edukacija učenika koji sudjeluju u projektu uz pomoć volontera Crvenog križa
  • sastavljanje upitnika o poznavanju osnova prve pomoći i provođenje upitnika među kolegama u svom razredu
  • na satovima razrednika i biologije učenici polaznici Prve pomoći  provodili su edukaciju ostalih učenika o postupcima prve pomoći (pravila i ciljevi prve pomoći, poziv hitnoj pomoći, prioriteti u zbrinjavanju ozljeda, gušenje stranim tijelom, prestanak disanja i rada srca, opekline, imobilizacije, nesvjesno stanje).

Nakon provedenih aktivnosti učenici sedmih razreda obogatili su svoje znanje o postupcima pružanja prve pomoći.

   

 

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
E-DNEVNIK

 
RASPORED ZVONA


   

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 11. 2019.

Ukupno: 337964
Ovaj mjesec: 445
Ovaj tjedan: 758
Danas: 135
 
ZA RODITELJE
 
Shalabahter
 
ODMORKO

 

IZRADA ČLANSKIH
ISKAZNICA:

 
Upute - tableti

     

 
CARNET I WEBMAIL


 

 
Portal za škole


 

 
ŠKOLA ZA ŽIVOT

     

 
MZO

 
 > Projekti
CMS za škole logo
Osnovna škola Malešnica / Ante Topića Mimare 36, HR-10000 Zagreb / os-malesnica-zg.skole.hr / ured@os-malesnica-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju