OSMAŠI U VUKOVARU
Autor: Nataša Zenzerović, 9. 6. 2024.
Medulinski su osmaši 4. lipnja 2024., u sklopu projekta „Posjet osmih razreda Vukovaru“, posjetili naš najpoznatiji grad na Dunavu. Dvodnevni put u povijest započeli su razgledavanjem hangara i prostora Memorijalnog centra Domovinskog rata Vukovar u kojem su bili smješteni. Nakon razgledavanja uslijedilo je predavanje o Domovinskom ratu u dvorani Memorijalnog centra. Dan su zaokružili pogledom s Vukovarskoga vodotornja – simbola ratnoga stradanja i otpora koji su pružali hrabri Vukovarci te obilaskom grada. Nakon večere su se družili u disku s učenicima ostalih škola. Sljedeći je dan bio posvećen obilascima memorijalnih lokacija (Spomen dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Kukuruzni put – Put spasa, Župa sv. Filipa i Jakova, Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskog rata, Spomen dom Ovčara, masovna grobnica na Ovčari, Velepromet i Borovo Commerce te mjesto sjećanja - Vukovarska bolnica ’91.). Nakon ručka posjetili su i Gradski muzej Vukovar te Muzej Vučedolske kulture u kojem su se učenici imali priliku upoznati s predmetima i običajima ljudi koji su u prošlosti živjeli na vukovarskom prostoru. Sudjelovali su i kvizu te zauzeli odlično 4. mjesto. U Školi mira su odslušali predavanje o važnosti očuvanja mira. U Medulin su se vratili ispunjeni doživljajima i pogledom u bolje sutra, u sretniju i mirniju budućnost. Učiteljica: Samantha Cukon



Forum za slobodu odgoja
"Kako s djecom i mladima razgovarati o ratu u Ukrajini"
sa smjernicama odraslima za potporu i podršku djeci i mladima u teškim trenucima

| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| Može zatrebati |
| Dnevni tisak |
| Službene stranice |
| > Ministarstvo znanost... |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > CARNet |
| > Agencija za mobilnos... |
| > Narodne novine |












