PREDMETNA NASTAVA
Dragi učenici!
U anketi što želite čitati na ovim stranicama većina se opredijelila za školske bisere.
Kako bismo imali što više bisera pošaljite ih na ivana.sutalo2@skole.hr ili ih predajte knjižnjičarki i objavit ćemo ih na ovoj stranici.
U 8. razredu
Profesorica iz kemije: Kako možemo provjeriti curi li plin iz boce?
Učenik: Šibicom!
Na satu engleskog jezika uči se o dječaku koji slusa Rap, a najdraži mu je pjevac B Cool... Nakon nekog vremena profesorica pita: Kakvu muziku dječak sluša? Učenik: B Cool... Ucenik2: Ma to je ime albuma... hahahha
Vjeroučitelj: Kad je nastao islam? Učenik: Stvorili su ga Ćiril i Metod 1501. godine.
Vjeroučitelj: Za Pashu Židovi jedu sa štapom u ruci. Učenica: Štooo? JEDU ŠTAPOVE?!
Učenici razgovaraju tko bi išao na Davis Cup. Pitaju jednoga učenika hoće li i on ići. On odgovara (mrtav hladan): "Ja ne idem na takve KONCERTE".
Učiteljica: U ponedjeljak ćete imati NENAJAVLJENI višeminutni test.
Učiteljica: Iz kojih naših krajeva su predstavnici u Carevinskom vijeću (parlamentu za austrijski dio Monarhije)? Učenik: Zastupnici su iz hmm... iz Međimurja, hmm... iz Gradišća.
U 5. razredu
Učenik učeniku: Ne pada dinja daleko od stabla.
U 6. razredu
Učenik: Slušajte ovo, jedan je provalio da je Turska u Aziji, umjesto u Africi.
Na hrvatskom jeziku...
Nadopuni riječ s -ije ili -je gr____h Učenik: grah
Pitanje u testu: Što je stanica? Učenik: To je AUTOBUSNA STANICA.
Učiteljica: Tko je otkrio ostatke Krapinskog pračovjeka? Učenik: DRAGUTIN HAMBURGER.
U 4. razredu
Učenik: Dubrovačke ljetne igre su... hm... ono kad se igra vaterpolo.
Učenik: U primorskom kraju poljoprivreda je najrazvijenija u Ravnim kotarima, u dolini Neretve i zapadnim dijelovima MANDARINE.
Učenik: Primorski kraj RH dijelimo na tri područja: Istra, Dalmacija i JUGOSLAVIJA.
U testu iz hrvatskog treba odrediti rod i broj (jedninu, množinu) imenice kolijevka. Učenik: kolijevka - ženski rod, broj 22.
Učenik: Baščansku ploču napisao je ZVONIMIR BALOG.
Učiteljica: Koja je najveća kost u ljudskom tijelu? Učenik: DEBRENA kost
Učiteljica: Tko može objasniti riječ gospodarsvo? Učenik: Gospodarstvo - učit ćemo o GOSPODARIMA.
Učiteljica: Što je kompost? Učenik: To smo mi često JELI u vrtiću.
Učiteljica: Glagol berem - u kojem je glagolskom vremenu napisan? Učenik: U JESEN.
Učiteljica: Koje su planine u okolici Sinja? Učenik: KOSOR...
Učenik: Žaba živi u ba... ba... BAČVI.
Za vrijeme mise učenik prebire po novčaniku. Učiteljica: Što sad radiš? Učenik: Skupljam za LIMUZINU.
Učiteljica: Tko su Domaći u Šumi Striborovoj? Učenik: To su oni TANTALINIĆI.
Uspoređuju se brojevi do milijun. Učenik: Veći je onaj koji ima više MASNIH vrijednosti.
U 2. razredu
Na satu vjeronauka učenici čitaju igrokaz. Jedan učenik koji igra Isusa čita zadnji dio: Pošaljite moje učenike u GALERIJU! (a pisalo je u GALILEJU)