19.siječnja 2018.- III. webinar u sklopu kurikularne reforme u školskoj godini 2018./2019.
Autor: Jadranka Ivanušić, 19. 1. 2018.
Akademik Leo Budin u ponedjeljak 22. siječnja 2018. u 15.00 sati održati treći webinar u sklopu kurikularne reforme u školskoj godini 2018./2019. Tema predavanja: Računalno razmišljanje i programiranje u višim razredima osnovne škole u sklopu novoga kurikuluma predmeta Informatike Webinar će uživo moći pratiti do 750 sudionika koji će tijekom predavanja imati i priliku postavljati pitanja akademiku Budinu. Zainteresirane kolegice i kolege imat će priliku webinar pratiti u virtualnoj učionici MZO-a. Snimka predavanja bit će dostupna svima zainteresiranima na posebnome kanalu Ministarstva znanosti i obrazovanja Za dobivanje potvrda o sudjelovanju na webinaru potrebno se prijaviti u sustav EMA.
O webinaru
Vezano uz uvođenje obveznoga predmeta Informatike u osnovnu školu, predviđeno je da se obvezna Informatika poučava u 5. i 6. razredu te (za sada) izborna nastava u 7. i 8. razredu, u skladu s odrednicama prijedloga novoga kurikuluma predmeta Informatike pripremljenoga u sklopu Cjelovite kurikularne reforme. Posebnu pažnju u pripremi učitelja za te promjene treba usmjeriti na kurikularnu domenu Računalno razmišljanje i programiranje, što je i osnovna tema ovoga webinara. Razmatrat će se svjetska iskustva i preporuke u vezi s izvođenjem te važne domene informatičkog obrazovanja.
Izvannastavna aktivnost STeam je inovativna izvannastavna aktivnost čiji je cilj jačanje obrazovnih i karijernih aspiracija prvenstveno djevojčica prema STEM području.
Više na linku:
http://os-mertojak-st.skole.hr/projekti_eu/steam
Jezični savjeti
(službena komunikacija, pedagoška dokumentacija)
Pripremile:
Dragana Plosnić, učiteljica Hrvatskoga jezika
Ivana Županović, učiteljica Hrvatskoga jezika
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |