25. studenog 2017.-Projekt Malci radoznalci
Autor: Jadranka Ivanušić, Lovorka Krstulović, 25. 11. 2017.
U sklopu projekta Malci radoznalci, 20. i 24. studenoga 2017.,učenici 3.a i 3.b razreda nastavili su s upoznavanjem prirode.
Ovaj put su u okviru nastavne cjeline „Podneblje i vremenska obilježja zavičaja“ vidjeli i učestvovali u pokusima koji su im približili što to sve utječe na klimu i vremenske prilike nekog područja, uz pomoć nastavnice Lovorke Krstulović i učenika 8.a, 8.b i 7.a razreda: Lare Udiljak, Eme Trumbić, Lane i Lucije Dujmović, Dore Oreb, Antee Brzice, Lane Bitange, Ante Bunje, Mihaela Čondića, Katje Marinković, Đurđice Bauk, Ane Mustić, Luke Punoša i Ivana Vukušića.
Znatiželjni trećašići su kroz brojne pokuse saznali:
- što je to atmosferski tlak i kako ga mjerimo, te na kojem principu radi barometar,
- što je to efekt staklenika i zašto se događa,
- da crna boja više upija toplinu nego bijela i zbog toga ljeti nosimo svjetliju odjeću,
- što je termometar, na kojem principu radi i u kojoj mjernoj jedinici izražavamo temperaturu,
- da topli zrak ide prema gore, a hladniji zrak, koji je veće gustoće, ide prema dole i da zbog takvih strujanja nastaje vjetar,
- kako možemo odrediti smjer iz kojeg vjetar puše i kako mjeriti njegovu brzinu,
- što je tornado i kako nastaje,
- kako nastaju magla, mraz, rosa i kiša,
- što je oblak i kako on nastaje.
Bilo je veselo, zabavno i poučno!
Izvannastavna aktivnost STeam je inovativna izvannastavna aktivnost čiji je cilj jačanje obrazovnih i karijernih aspiracija prvenstveno djevojčica prema STEM području.
Više na linku:
http://os-mertojak-st.skole.hr/projekti_eu/steam
Jezični savjeti
(službena komunikacija, pedagoška dokumentacija)
Pripremile:
Dragana Plosnić, učiteljica Hrvatskoga jezika
Ivana Županović, učiteljica Hrvatskoga jezika
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |