« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Sastavljanje plana kada će se učiti, koliko će se učiti i što će se učiti.
Učenje slijedom pravila samostalnog učenja – AKTIVNO UČENJE
Metoda učenja je ovisna o osobinama onog koji uči, i u tome smislu individualna, ipak su istraživanja dovela do određenih općih zaključaka koji se mogu primijeniti kao uporabe dviju osnovnih i najčešće korištenih metoda:globalne i fragmentarne.
Kod globalne metode gradivo se uzima kao cjelina, ne raščlanjuju se. Tu metodu češće koriste sposobnija djeca jer lakše shvaćaju smisao, izdvajaju glavne misli, bolje organiziraju pojedinosti oko osnovnog smisla, bolje se nalaze u zahvaćanju cjeline.
Fragmentarna metoda znači učenje po dijelovima. Prikladnija je za teže gradivo, brže i lakše dovodi do uspjeha, a uspjeh – spoznaja da smo nešto naučili motivira na daljnje učenje. Ona je pogodna za mlađu djecu.
Redoslijed aktivnog učenja
1. Prethodni pogled gradiva kojeg treba naučiti uključuje:čitanje podnaslova, pitanja, sažetaka, pregledavanje slika, skica... Cilj – stjecanje uvida u ono što će se učiti.
2. Aktivno čitanje gradiva kod kojeg se pozornost usmjerava prvo na cijeli tekst, a zatim na kraće cjeline.
Za uspješno odvijanje tih aktivnosti korisno je:
- poslužiti se pitanjima iz udžbenika koja usmjeravaju na bitno i određuju važnost pojedinih pojmova;
- samostalno postavljati pitanja na koja će tekst dati odgovore;
- sažimati poglavlja u manji broj rečenica;
- sažetke bilježiti u bilježnicu
Reproduciranje – ponavljanje sažetka poglavlja, a zatim i cijelog sadržaja teksta samoispitivanje.
Literatura: A. Jelačić, T. Jerković: Djeca traže vrijeme - priručnik za učitelje i roditelje, Split, 2002.
Savjeti za učenje (letak, .pdf)
SAT RAZREDNIKA, HRVATSKI JEZIK I LIKOVNA KULTURA – Dan žena (4.r.), online
Na satu razrednika obilježili smo Dan žena tako što su učenici upoznali neka poznata imena u povijesti koja spominjemo tih dana. To su imena žena koje su se hrabro borile za jednakost i ravnopravnost spolova.
Slijedilo je opisivanje majke. Upoznali su i neka poznata likovna djela kao i njihove autore. Na kraju su i naslikali svoje majke. Koristili su ugljen, kredu te papirnatu vrećicu kao podlogu.
https://wakelet.com/wake/AxN8tHH7eY1pME22HOsL9
goo A.2.1. obilježiti poseban dan Dan žena
OŠ HJ A.4.4. piše tekst poštujući strukturu: uvod, razrada, zaključak
OŠ HJ A.4.5. oblikuje rečenice u kojima se poštuju pravila sročnosti, funkcionalno upotrebljava riječi, sintagme i rečenice u skladu s dinamikom učenja s obzirom na jezični razvoj, funkcionalno primjenjuje jezična znanja
OŠ LK A.4.2. uočava i koristi izražajnost likovnog sredstva – ugljen i kreda, demonstrira fine motoričke vještine (preciznost, usredotočenje, koordinacija prstiju i očiju, sitni pokreti)
Pripremila i napisala: učiteljica Klementina Đurić
Institucije |
• MZOS |
• Carnet |
• Portal Škole |
• HSIN |
• AZOO |
• NCVVO |
• Office 365 |
Tražilice |
• Yahoo |
• AskForKids |
Priroda |
• PP Papuk |
• PP Kopački rit |
• NP Paklenica |
• NP Plitvička jezera |
• NP Risnjak |
• NP Brijuni |
• NP Mljet |
• NP Sjeverni Velebit |
• NP Krka |
• NP Kornati |
Časopisi |
• Enter |
• BUG |
• VIDI |
• Meridijani |
• PC CHIP |