Temeljem članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13,136/14., 152/14., 7/17 i 68/18. ) ravnatelj Osnovne škole Nikole Hribara, Ruđera Boškovića 11., Velika Gorica, raspisuje
NATJEČAJ za popunu radnog mjesta
- Učitelj engleskog jezika – 1 izvršitelj na neodređeno puno radno vrijeme;
- Učitelj engleskog jezika – 1 izvršitelj na određeno puno radno vrijeme;
- Učitelj njemačkog jezika – 1 izvršitelj na određeno puno radno vrijeme;
UVJETI : Kandidati trebaju ispunjavati opće i posebne uvjete utvrđene Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi. Rok prijave je 8 dana od dana objavljivanja. Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola (članak 13. stavak 2. Zakona o ravnopravnosti spolova). Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti dokaz o pravu na koje se poziva. Kandidati koji ostvaruju pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843. Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, broj 157/13. i 152/14.) dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o invaliditetu. Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48.f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (Narodne novine, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13) dužan je uz prijavu priložiti sve dokaze o ispunjavan ju traženih uvjeta, potvrdu o statusu vojnog/civilnog invalida rata i dokaz o tome na koji je način prestao radni odnos. Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati. Zaprimljenu dokumentaciju ne vraćamo kandidatima. Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti:
- životopis,
- domovnicu ili dokaz o državljanstvu
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ne starije od 6 mjeseci od dana objave natječaja
- potvrdu o evidentiranom radnom stažu ako ga kandidat ima, elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
Priložene isprave dostavljaju se u neovjerenom presliku uz obvezu kandidata da nakon izbora dostavi izvornike isprava. Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni putem web stranice Škole. Prijave poslati na adresu: Osnovna škola Nikole Hribara, Velika Gorica, Ruđera Boškovića 11. s naznakom – za natječaj –
KLASA: 602-02/18-01/124 URBROJ: 238/31-20-02-1 Velika Gorica,29.8.2018.
Ravnatelj: Stjepan Maravić, prof. |
Nastava u šk. god. 2018./2019. počinje 03.09.2018., za učenike I. turnusa (5A,B,C,D) u 8:00h, a za učenike II. turnusa (5.E,F,G) u 14:00h. Redni brojevi sa simbolom povlake označavaju imena učenika čiji roditelji nisu potpisali izričitu privolu za objavu osobnih podataka djeteta na internetskim stranicama i vratima škole. Isti se mogu informirati o razrednom odjelu svoga djeteta na telefon: 01/6222-134.
Popis učenika 5.razreda za šk. god. 2018./2019.
Ravnatelj:
Stjepan Maravić, prof. |
Sukladno GDPR, informiranje roditelja o razrednim odjelima i početku nastave za učenike 1. razreda u šk. god. 2018./2019. obavljat će se u holu matične škole i PŠ Gradići prema sljedećem rasporedu:
MATIČNA ŠKOLA
Utorak 28.08. – u terminu od 10-12h i od 17-18:30h
Srijeda 29.08. – u terminu od 10-12h i od 17-18:30h
Četvrtak 30.08. – u terminu od 10-12h
PODRUČNA ŠKOLA GRADIĆI
Utorak 28.08. – u terminu od 08-10h
Srijeda 29.08. – u terminu od 16-18h
Ravnatelj:
Stjepan Maravić, prof.
|
Učenici petih razreda u pratnji svojih razrednika i nastavnika uputili su se 14. 6. 2018. na jednodnevni izlet. Prvo odredište bio je Pećinski park Grabovača. U pratnji vodiča razgledali smo špilju Samograd te čuli zanimljivosti o Pećinskom parku. Nakon pauze i ručka u Gospiću posjetili smo Memorijalni centar Nikole Tesle u Smiljanu.
Puni dojmova i pomalo umorni vratili smo se kućama u kasnim večernjim satima. |
Hrvatska kao odgovorna članica NATO-a i međunarodne zajednice, koja je i sama bila primateljica međunarodne pomoći, nastoji maksimalno pomoći u izgradnji mira i stabilnosti u svijetu. Zato se hrvatski vojnici nalaze u centralnoj Aziji u Islamskoj Republici Afganistan, a glavni im je zapovjednik roditelj naše škole, brigadir Branko Tubić.
Povodom uskrsnjih blagdana učenici 3. d napisali su prigodne čestitke našim vojnicima u Afganistanu, zaželjevši im sretan i blagoslovljen Uskrs. Iskazali su im veliko poštovanje svjesni njihove hrabrosti i plemenitosti u obavljanju svih aktivnosti daleko od naše domovine.
Nakon nekoliko mjeseci iz Afganistana stigla je zahvala kojom naši vojnici zahvaljuju učenicima 3. d i njihovoj učiteljici.
Afganistan je zemlja koja se zadnjih tridesetak godina nalazi u političkoj krizi i gotovo ratnom stanju, zemlja poharana bolestima, prirodnim katastrofama, a iznad svega neimaštinom i siromaštvom.
Hrvatski vojnici, pripadnici 8. hrvatskog kontigenta (8. HRVCON) u NATO misiji „Resolute Support“, pomažu afganistanskim snagama sigurnosti (vojsci i policiji) i afganistanskom narodu u izgradnji Afganistana i uspostavi sigurnog okružja za sve njezine građane, a osobito za najslabije i djecu. Najugroženija kategorija stanovništava u Afganistanu su djeca.
Kako Hrvatska pomaže? Prije nekoliko godina, u jednom malom selu nedaleko od grada Mazar e Sharifa, Ministarstvo vanjskih poslova RH financiralo je izgradnju nove škole s pet učionica i dva školska ureda kako bi se što veći broj djece školovao te tako u budućnosti pomogao u izgradnji svoje zemlje. Tu su akciju podupirali i provodili pripadnici Hrvatske vojske.
Hrvatski vojnici u ovoj misiji kao i i svim ostalim misijama širom svijeta pokazuju svoje veliko srce i poštovanje prema afganistanskom narodu, njihovoj vjeri i kulturi što domaćini izuzetno cijene i u svakom susretu s hrvatskim vojnicima pokazuju.
Hrvatske vojnike većina Afganistanaca prepoznaje po crveno – bijelim kockicama s hrvatske zastave pa im je ta ista zastava ujedno i najveća zaštita. Djeca znaju da tamo gdje su Hrvati su i čokoladice i voda te da nakon pojavljivanja vozila s hrvatskom zastavom slijede barem neki mali sitni darovi.
Tako je i veliki dar prijateljstvo 3. d razreda s hrvatskim vojnicima u 8. HRVCON-u u Afganistanu!
Učiteljica 3. d
Jadranka Jelisavac |
U našoj su školi 15. 6. 2018. dodijeljene nagrade najbolje plasiranim učenicima u svojim kategorijama na međunarodnom natjecanju Klokan bez granica. Nagrađeni učenici su: Veronika Zubec (Pčelica), Bruno Taradžić (Pčelica), Matea Conjar (Ecolier), Jan Fistrić (Ecolier), Ema Hrvoić (Ecolier), Laura Vugrinovć (Ecolier), Luka Gale ( Ecolier), Patrik Conjar (Benjamin), Franjo Ksaver Jaroš (Benjamin), Kristijan Katulić (Benjamin), Maris Turkalj (Benjamin), Gabrijela Lovrić (Benjamin), Antonio Feljan ( Benjamin), Filip Vukadinović (Benjamin) i Matej Matić ( Benjamin).
Čestitamo nagrađenim učenicima i njihovim mentorima. |
U četvrtak, 15. lipnja 2018. godine, učenici drugih razreda krenuli su na svoj jednodnevni izlet. Put ih je vodio u Draganiće na stari gospodski posjed Contessa iz 1714. godine. Dočekao ih je mladi grof i nekoliko grofica. Djeca su znatiželjno promatrala bajkovito uređeno zdanje i njegove prostorije. Da bi se što vjernije uživjeli u uloge grofova, grofica, princeza i vitezova odijevali su i prigodne kostime. Naučili su pravilan naklon pri plesu i zajedno zaplesali uz glazbu. Dječaci su se okušali u vježbi mačevanja drvenim mačevima. Slijedio je svečani ručak koji je pripremio dvorski kuhar. Djeca su upoznala i razne vrste konja, a jedan maleni poni pokazao im je i svoje trikove. Prohladno vrijeme nije ih spriječilo da uživaju u dvorišnim sadržajima posjeda. Malene koze Hajdi i Kekec probale su okus sata jednog učenika.
Iz prošlosti, krenuli su u podvodni svijet slatkovodnih riba u akvariju Aquatika u Karlovcu. Bio je to izuzetan doživljaj podvodnog svijeta koji nam se naizgled čini dobro poznatim. Djeca su vidjela različite vrste riba koje obitavaju u našim rijekama od njihovog izvora do ušća i tako razvijala svijest o njihovoj iznimnoj biološkoj raznolikosti. Pomalo umorni, ali puni lijepih dojmova vratili smo se kući u kasnim popodnevnim satima.
Ksenija Petrlin-Jurić, mag. prim. educ. |
U utorak, 29. svibnja 2018., u Osnovnoj školi Eugena Kumičića okupilo se tridesetak učenika četvrtih razreda naše škole i škole domaćina. Riječ je o polaznicima projekta LIKE 2018. koji se od travnja provodi u ove dvije škole. Nakon dva mjeseca marljivog rada učenici su ovu prigodu iskoristili kako bi provjerili koliko su naučili, ali i da se međusobno upoznaju i druže. Nakon susreta učenicima su uručene prigodne diplome i nagrade sponzora projekta bistroa „Jadran“ iz Velike Gorice.
Projekt LIKE sufinanciran je od strane Hrvatskog saveza informatičara i Društva pedagoga tehničke kulture i informatike Velika Gorica te je za učenike besplatan. U sklopu projekta organizirane su radionice programiranja i logičkog razmišljanja za napredne učenike 3. i 4. razreda. Cilj projekta je razvijanje znanja i vještina unutar STEM područja te usmjeravanje darovitih učenika u računalno i logičko razmišljanje.
Voditelji projekta su učitelji Maja Đuričić, Katarina Grgić Noršić i Milan Omrčen. |
Croatian Makers liga dio je projekta Croatian Makers koji je pokrenuo Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM).
Platforma na kojoj se odvija liga edukacijski je robot mBot (Bluetooth verzija) koji nudi vrlo jednostavan ulazak u svijet robotike, ali omogućava i naprednije korištenje. U kolima Croatian Makers lige ove školske godine sudjelovali su učenici petih i osmih razreda. Prema ukupnim rezultatima, naša škola osvojila je drugo mjesto u regiji Velika Gorica. Čestitamo učenicima na postignutom uspjehu.
Irena Gimpelj Gal |
|
Državna razina Modelarske lige održana je od 25. do 27. svibnja 2018. u Nacionalnom centru tehničke kulture u Kraljevici. Svi sudionici natjecanja su četiri sata izrađivali isti zadatak - tehničku tvorevinu Logo-lampa, prema nacrtu Danijela Šimunića.
|
Zadatak na državnoj razini natjecanja se vrednovao na isti način kao i zadatci na županijskoj razini natjecanja, odnosno, vrednovali su se sljedeći elementi: preciznost i urednost izrade i spajanja pozicije uratka, organizacija radnog mjesta, inovativnost i dizajn dovršenog uratka, pravilna uporaba alata i strojeva te funkcionalnost tehničke tvorevine. Natjecanje je provedeno u skladu s Pravilima Modelarske lige 2017./2018., a Ocjenjivačko povjerenstvo je drugoplasiranim modelarima Republike Hrvatske u 2017./2018. proglasilo ekipu Jaroši, koju su sačinjavali učenici Terezija Jaroš (6. r) i Franjo Ksaver Jaroš (7. r.)., čija je mentorica Irena Gimpelj Gal.
Čestitamo učenicima na postignutom uspjehu i uspješnom predstavljanju naše škole.
Irena Gimpelj Gal |
|
U utorak, 5. lipnja 2018. godine, našu je školu posjetio poznati hrvatski književnik Miro Gavran. Susretu su prisustvovali učenici 5. i 6. razreda koji su mogli čuti malo više o njegovom stvaralaštvu i što ga je sve motiviralo u stvaranju djela.
Književnik je tijekom svoga djetinjstva volio prepričavati priče, ali bi im promijenio tijek događaja što ga je potaknulo na stvaranje svojih književnih djela. No, ne piše samo romane, piše i drame. Njegove su drame jedne od najizvođenijih i u Hrvatskoj i inozemstvu. Dobitnik je i mnogih nagrada, a neke od njih su Nagrada Mato Lovrak za djelo „Sretni dani“, Nagrada za dramsko djelo „Marin Držić“, Godišnja nagrada za promicanje hrvatske kulture u svijetu. M. Gavran je predstavljao svoja djela o kojima je u nekoliko rečenica sažeto prikazao o čemu se radi. Učenici su mogli postavljati pitanja i time saznati mnogo o piscu.
|
Učenici su uživali razgovarajući s književnikom te su s oduševljenjem poželjeli pročitati njegova djela.
|
Kao i svake godine učitelji biraju najboljeg učenika/učenicu I. i II. turnusa naše škole. Karla Butorac, učenica 8. e razreda, proglašena je najboljom učenicom II. turnusa. S Karlom smo napravili intervju koji možete pročitati u nastavku.
1. Kako bi sebe opisala u nekoliko riječi? Opisala bih se kao odgovornu, pravednu i vedru osobu.
2. Pretpostavljam da imaš i neke hobije. Kako provodiš slobodno vrijeme? U slobodno vrijeme bavim se rock 'n' rollom, čitam knjige i provodim vrijeme s obitelji.
3. Je li ti bilo teško uskladiti školske obveze i hobije? Imaš li uopće slobodnog vremena za prijatelje i druženje? Vremena za druženje s prijateljima uvijek ima dovoljno ako se dobro organiziraš i posložiš prioritete što su u mom slučaju školske obaveze, ali i druženje s prijateljima.
4. Koji su tvoji najveći školski uspjesi? Moji najveći školski uspjesi su odličan opći uspjeh na kraju svakog razreda te dobri rezultati na pojedinačnim natjecanjima na kojima sam sudjelovala (Matematika, Hrvatski jezik, Povijest …). Ponosna sam i na sudjelovanje na smotrama LiDraNa.
5. Kakav je osjećaj biti najbolji učenik škole? Osjećaj je lijep i ohrabrujući te me potiče na daljnji rad i dobre rezultate.
6. Smatraš li da su i tvoji roditelji zaslužni za tvoju izvrsnost? U kojoj su mjeri pridonijeli tvom uspjehu? Iako većinu obaveza rješavam sama, roditelji su jako zaslužni za moju uspjeh jer su uvijek tu kako bi me savjetovali i pokazali mi pravi put na kojem mi pružaju veliku podršku i potiču moj rad.
7. Što bi poručila mlađim generacijama, koliko treba učiti i truditi se za ovakav odličan uspjeh? Mlađim generacijama bih poručila da organiziraju svoje vrijeme, redovito uče, slušaju i budu aktivni na satu.
8. Koji je tvoj najdraži, a koji manje drag predmet? Morat ću vas razočarati i reći kako nemam najdraži ni manje drag predmet. Svaki predmet mi je super i svaki je poseban na svoj način te čini moje znanje bogatijim.
9. Koje osobine i vještine, po tvom mišljenju, treba imati odličan učitelj? Mislim da bi odličan učitelj trebao imati autoritet te dobar pristup djeci kako bi im kvalitetno i razumljivo prenio sadržaj nastavnog gradiva.
10. Što je tebi najviše otežavalo, a što olakšavalo školovanje? Mislim da mojoj generaciji, kao i meni, školovanje otežava moderna tehnologija koja nam odvlači pažnju i oduzima dosta dragocjenog vremena dok s druge strane ta ista tehnologija nudi nam napredak i puno raznih mogućnosti pa je važno biti umjeren i mudro je koristiti.
11. Po čemu ćeš pamtiti svoju osnovnu školu? Svoje školovanje ću svakako pamtiti kao lijepo i pozitivno iskustvo, stekla sam puno prijatelja sa kojima ću se i dalje družiti. Maturalac, razni izleti, priredbe na kojima sam recitirala, sve su to lijepi trenutci koje ću pamtiti zauvijek.
12. Koju srednju školu namjeravaš upisati? Namjeravam upisati Opću gimnaziju Velika Gorica.
13. Da imaš čarobni štapić i možeš promijeniti jednu stvar u cijelom školovanju, koja bi to bila? Veći dio ne bih mijenjala , možda bi se posvetila više učenju stranih jezika, ali sve što sam postigla napravilo me ovakvom osobom kakva sam danas. A i tome u prilog govori ova titula koju nosim: učenik generacije.
14. Da možeš vratiti vrijeme, što bi na sebi promijenila tijekom osnovnog školovanja? Da mogu vratiti vrijeme, poradila bih malo na suzbijanju treme prije nastupa i ispita.
15. Koja ti je najdraža mudra izreka ili moto u životu? Jako volim pjesmu Opomena A. B. Šimić
Čovječe pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!
Pusti da cijelog tebe prođe blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne zažališ kad se budeš zadnjim pogledima rastajao od zvijezda.
Na svom koncu mjesto u prah prijeđi sav u zvijezde.
Novinarska skupina |
Kao i svake godine učitelji biraju najboljeg učenika/učenicu I. i II. turnusa naše škole.
Leon Brnad, učenik 8. a razreda, proglašen je najboljim učenikom I. turnusa. S Leonom smo napravili intervju koji možete pročitati u nastavku.
Kako bi sebe opisao u nekoliko riječi? Opisao bih se kao osobu koja voli izazove, kojoj, slikovito rečeno, lov predstavlja veće zadovoljstvo od ulova, koja je znatiželjna i želi znati više nego što je potrebno, osobu koja voli pomoći i koja uživa te pronalazi zadovoljstvo u svakom trenutku. Pretpostavljam da imaš i neke hobije. Kako provodiš slobodno vrijeme? Iako sada u osmom razredu nisam imao izvanškolskih aktivnosti i hobija, prije sam išao na robotiku te sam bio član izviđača. Inače su moji hobiji čitanje, bicikliranje, šetanje te povremeno i crtanje. Je li ti bilo teško uskladiti školske obveze i hobije? Imaš li uopće slobodnog vremena za prijatelje i druženje? Izvannastavne aktivnosti, izborne predmete i ostale obveze je u određenim trenutcima bilo teško uskladiti s osnovnom školom, no uz dobru volju i ustrajnost sve sam naposljetku uspio uskladiti. Naravno, nikad nisam ništa planirao bez da nisam ostavio slobodnog vremena za obitelj i druženje s prijateljima, tako da je i za to bilo vremena. Koji su tvoji najveći školski uspjesi? Moji najveći školski uspjesi su odlazak na županijska i državna natjecanja iz povijesti, tehničke kulture, fizike, kemije, biologije, LiDraNa i, moje najveće ljubavi, robotike. Kakav je osjećaj biti najbolji učenik škole? Osjećaj je neprocjenjiv i ispunjava me ogromnim ponosom i neopisivim zadovoljstvom. Smatraš li da su i tvoji roditelji zaslužni za tvoju izvrsnost? U kojoj su mjeri pridonijeli tvom uspjehu? Moji roditelji su pridonijeli mojoj izvrsnosti na način da su mi u svakom trenutku bili na raspolaganju razgovarajući sa mnom o temama koje su me zanimale pokušavajući utažiti moju želju da dođem do odgovora. Također su me vodili na razne manifestacije i događaje koje su me zanimale razvijajući još više interesa za određeno područje prema kojemu sam pokazao ljubav i zanimanje. Smatram da su moji roditelji od najranijih početaka mojeg školovanja odgajali me da uvijek budem dosljedan, uporan, pošten te me uvijek ohrabrivali kad mi je bilo teško učeći me da poslije svake kiše dolazi sunce. U svakom su mi trenutku neograničena podrška i na tome sam im beskrajno zahvalan. Podsjećaju me na priču o dječaku i stablu jer oni su moje stablo. Što bi poručio mlađim generacijama, koliko treba učiti i truditi se za ovakav odličan uspjeh? Želio bih im poručiti da, ako im je cilj postići ovo što sam ja postigao, moraju biti dosljedni, uporni i ustrajni, spremni na odricanje i uvjereni u uspjeh, jer onda će im se sav uloženi trud i odricanje isplatiti, a ako im se i ne isplati zato što će netko možda biti bolji, isplatit će im se u nekom drugom segmentu života. Koji je tvoj najdraži, a koji manje drag predmet? U svakom predmetu postoji nešto što me veseli, tako da nemam manje drag predmet, no posebno uživam u povijesti, kemiji, fizici i matematici. Koje osobine i vještine, po tvom mišljenju, treba imati odličan učitelj? Odličan učitelj bi trebao osjetiti strast prema svom predmetu i mora je prenijeti na svoje učenike kako bi mogli shvatiti taj predmet i otkriti nešto lijepo u njemu jer u svakom predmetu postoji nešto lijepo. Interesi njegovih učenika moraju biti ispred njegovih te mora poticati svoje učenike da vole njegov predmet i da uživaju u njemu jer tek onda će ga s radošću učiti i stjecati znanja iz tog predmeta. Što je tebi najviše otežavalo, a što olakšavalo školovanje? Školovanje mi je otežavala zavist i neshvaćanje pojedinaca, a olakšavala mi ga je vjera u Boga, ljubav mojih roditelja i druženje s prijateljima. Po čemu ćeš pamtiti svoju osnovnu školu? Svoju ću osnovnu školu pamtiti po dogodovštinama sa svojim prijateljima i po dobrim učiteljima. Koju srednju školu namjeravaš upisati? Namjeravam se upisati u Prirodoslovno - matematičku gimnaziju u Velikoj Gorici. Da imaš čarobni štapić i možeš promijeniti jednu stvar u cijelom školovanju, koja bi to bila? Promijenio bih to da bih podigao robotiku na mnogo veću razinu nego na kojoj je sad te omogućio svakom učeniku koji pokaže interes i nadarenost da se njome bavi. Da možeš vratiti vrijeme, što bi na sebi promijenio tijekom osnovnog školovanja? Na sebi bih promijenio da imam više hrabrosti suprotstaviti se nepravdi. Koja ti je najdraža mudra izreka ili moto u životu? „ Znanje je sila, znanje je moć! Dok je Bog uz tebe sve je lakše!“
P.S. Ovom prigodom bih se želio zahvaliti svim učiteljima koji su mi bili podrška u mojoj potrazi za znanjem.
Novinarska skupina |
|
Na Državnom prvenstvu ŠSD za 5. i 6. razrede, održanom od 3. do 5. lipnja u Vinkovcima, ekipa naše škole osvojila je 3. mjesto. U utakmici za 3. mjesto naši su učenici pobijedili ekipu OŠ Benkovac 11 : 3, a u polufinalnoj utakmici, rezultatom 5 : 1, nadjačala ih je ekipa OŠ Matije Gupca iz Zagreba. Čestitke našim sportašima i treneru Borisu Konjeviću na izvrsnom uspjehu!!
|
|
Dana 25. svibnja 2018. učenici prvih razreda išli su na jednodnevni izlet u Grad mladih. Dočekani smo uz glazbu, kolače i čaj. Rasplesani i raspjevani krenuli smo u šetnju parkom. Promatrali smo i uočavali promjene u biljnom i životinjskom svijetu u različitim godišnjim dobima te vremenske promjene u prirodi. Nakon edukativnog dijela učenici su sudjelovali u sportskim igrama i natjecanjima. Brzo je došlo vrijeme ručka. Poslije ručka ponovno smo zaplesali.
Bio je to jedan lijepi izlet koji bismo željeli svakako ponoviti.
Nevenka Sedmak, mag. prim. educ.
|
|