« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Projekt 100. dan škole obuhvaća učenike i učitelje na nacionalnoj razini koji kroz odabrane sadržaje obilježavaju 100. dan u škole. Radi se o međunarodnom eTwinning projektu i projektu Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave „Zvono“ u kome je sudjelovalo oko 480 učitelja iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja. I ove godine 14. veljače u 2.b razredu je obilježen 100. dan škole. Unutar predmetnih sadržaja učiteljice su odabrale sadržaje primjerene učenikovoj dobi. Učiteljice su isplanirale 14 aktivnosti: Bojanje akreditacija, učenje himne 100. dana škole, bacali novčić 100 puta, povezivali brojeve do 100, u 100 sekundi brojali kojiko puta možemo napraviti određenu aktivnost, bojali i rezali 100 kuglica te pravili ogrlicu od 100 elemenata, tražili 100 imenica te šećer na kraju imali videokonferenciju s OŠ Blago Zadro iz Vukovara.
Kod učenika se poticale jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta.
Projekt 100. dan škole obuhvaća učenike i učitelje na nacionalnoj razini koji kroz odabrane sadržaje obilježavaju 100. dan u škole. Radi se o međunarodnom eTwinning projektu i projektu Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave „Zvono“ u kome je sudjelovalo oko 480 učitelja iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja. I ove godine 14. veljače u 2.b razredu je obilježen 100. dan škole. Unutar predmetnih sadržaja učiteljice su odabrale sadržaje primjerene učenikovoj dobi. Učiteljice su isplanirale 14 aktivnosti: Bojanje akreditacija, učenje himne 100. dana škole, bacali novčić 100 puta, povezivali brojeve do 100, u 100 sekundi brojali kojiko puta možemo napraviti određenu aktivnost, bojali i rezali 100 kuglica te pravili ogrlicu od 100 elemenata, tražili 100 imenica te šećer na kraju imali videokonferenciju s OŠ Blago Zadro iz Vukovara.
Kod učenika se poticale jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta.