« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 4.b razreda sudjelovali su na radionici «Riječki grb» u Pomorsko-povijesnom muzeju hrvatskog primorja. Na ovoj radionici djeca su se, na primjeru riječkog grba, kroz igru upoznala s grbovnicama i načinom dodjele grbova. Pratili su transformacije kroz koje je grb tijekom povijesti prolazio i njegove umjetničke interpretacije.
Web novinar Leon Andrej Tašić zapisao je svoje dojmove o radionici:
Dočekale su nas dvije voditeljice radionice ispred Guvernerove palače.
Radionica je bila o izradi riječkog grba kroz povijest.
Najprije smo pogledali izložbu o povijesti grada Rijeke i kako je grad nastao.
U radionici smo pričali o grbu, predložili svoje ideje o novom grbu.
Svatko je nacrtao crtež kako bi želio da grb izgleda, ali je trebao sadržavati neke motive sadašnjeg grba.
Učenici 4.b razreda sudjelovali su na radionici «Riječki grb» u Pomorsko-povijesnom muzeju hrvatskog primorja. Na ovoj radionici djeca su se, na primjeru riječkog grba, kroz igru upoznala s grbovnicama i načinom dodjele grbova. Pratili su transformacije kroz koje je grb tijekom povijesti prolazio i njegove umjetničke interpretacije.
Web novinar Leon Andrej Tašić zapisao je svoje dojmove o radionici:
Dočekale su nas dvije voditeljice radionice ispred Guvernerove palače.
Radionica je bila o izradi riječkog grba kroz povijest.
Najprije smo pogledali izložbu o povijesti grada Rijeke i kako je grad nastao.
U radionici smo pričali o grbu, predložili svoje ideje o novom grbu.
Svatko je nacrtao crtež kako bi želio da grb izgleda, ali je trebao sadržavati neke motive sadašnjeg grba.