« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U ponedjeljak, 3.lipnja 2019. proslavili smo Dan škole, ali ove godine jednom posebnom obljetnicom. Obilježili smo 40. godišnjicu uvođenja cjelodnevnog odgojno-obrazovnog rada . Prva smo riječka škola koja je započela s provedbom cjelodnevne nastave, a model su ubrzo prihvatile i druge riječke škole.
Proslava je obilježena uz prigodni glazbeno-scenski program učenika i učitelja te postavljanje izložbe o cjelodnevnoj nastavi. Nazočili su joj djelatnici škole, zamjenik gradonačelnika Rijeke Marko Filipović i pročelnica Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo Sanda Sušanj.
Ovom prilikom ravnateljica škole Tatjana Bandera-Mrakovčić rekla je da se 1978.godine provela značajna reforma i napravljeni su veliki iskoraci za budućnost školstva u Rijeci koja je i tada bila predvodnica u obrazovanju u Hrvatskoj“, rekla je kako je „Nikola Tesla“ bila jedna od 72 osnovne i srednje škole u državi koje su ove školske godine provodili eksperimentalnu reformu „Škola za život“.
Na važnom jubileju cjelodnevnog odgojno-obrazovnog rada i danu škole čestitao je zamjenik gradonačelnika Marko Filipović, navodeći kako je Grad Rijeka prije dvadesetak godina počeo s financiranjem ovog hvalevrijednog programa u trenutku kad je država zakazala.
„Život pred roditelje stavlja brojne izazove, stoga je važno da djeca budu adekvatno zbrinuta i da u školi pronađu svoj drugi dom“, rekao je Filipović, spomenuvši kako se škola obnavlja izvana, ali i iznutra, kroz njen sadržaj i metode podučavanja.
Ove školske godine program cjelodnevne nastave pohađa 194 učenika u osam razrednih odjela, a do sadašnjih prvašića u klupe su sjeli i nekadašnji učiteljice i učenici koji su sudjelovali u provođenju, odnosno učenju tog, tada eksperimentalnog programa u školskoj godini 1978/1979. Jasna Vuković Žunić, ravnateljica OŠ Pećine i nekadašnja učiteljica prve generacije učenika koji su pohađali cjelodnevnu nastavu, ukratko je prezentirala inicijalnu ideju i njena postignuća koja su se zbivala pod vodstvom Krešimira Bezića, pedagoga, profesora i dekana Pedagoškog fakulteta. On je, uz učiteljice Karmen Maričić i Marija Šuper i 28 učenika, koliko ih je te godine upisalo program cjelodnevne nastave, razvijao model pedagogije učenja kroz igru, potičući suradnju i istraživačku nastavu.
U ponedjeljak, 3.lipnja 2019. proslavili smo Dan škole, ali ove godine jednom posebnom obljetnicom. Obilježili smo 40. godišnjicu uvođenja cjelodnevnog odgojno-obrazovnog rada . Prva smo riječka škola koja je započela s provedbom cjelodnevne nastave, a model su ubrzo prihvatile i druge riječke škole.
Proslava je obilježena uz prigodni glazbeno-scenski program učenika i učitelja te postavljanje izložbe o cjelodnevnoj nastavi. Nazočili su joj djelatnici škole, zamjenik gradonačelnika Rijeke Marko Filipović i pročelnica Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo Sanda Sušanj.
Ovom prilikom ravnateljica škole Tatjana Bandera-Mrakovčić rekla je da se 1978.godine provela značajna reforma i napravljeni su veliki iskoraci za budućnost školstva u Rijeci koja je i tada bila predvodnica u obrazovanju u Hrvatskoj“, rekla je kako je „Nikola Tesla“ bila jedna od 72 osnovne i srednje škole u državi koje su ove školske godine provodili eksperimentalnu reformu „Škola za život“.
Na važnom jubileju cjelodnevnog odgojno-obrazovnog rada i danu škole čestitao je zamjenik gradonačelnika Marko Filipović, navodeći kako je Grad Rijeka prije dvadesetak godina počeo s financiranjem ovog hvalevrijednog programa u trenutku kad je država zakazala.
„Život pred roditelje stavlja brojne izazove, stoga je važno da djeca budu adekvatno zbrinuta i da u školi pronađu svoj drugi dom“, rekao je Filipović, spomenuvši kako se škola obnavlja izvana, ali i iznutra, kroz njen sadržaj i metode podučavanja.
Ove školske godine program cjelodnevne nastave pohađa 194 učenika u osam razrednih odjela, a do sadašnjih prvašića u klupe su sjeli i nekadašnji učiteljice i učenici koji su sudjelovali u provođenju, odnosno učenju tog, tada eksperimentalnog programa u školskoj godini 1978/1979. Jasna Vuković Žunić, ravnateljica OŠ Pećine i nekadašnja učiteljica prve generacije učenika koji su pohađali cjelodnevnu nastavu, ukratko je prezentirala inicijalnu ideju i njena postignuća koja su se zbivala pod vodstvom Krešimira Bezića, pedagoga, profesora i dekana Pedagoškog fakulteta. On je, uz učiteljice Karmen Maričić i Marija Šuper i 28 učenika, koliko ih je te godine upisalo program cjelodnevne nastave, razvijao model pedagogije učenja kroz igru, potičući suradnju i istraživačku nastavu.