« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U sklopu Tjedna dobre dječje knjige i eTwinning projekta "Superčitači 2" učenici 4.b razreda sudjelovali su u online radionici koju je za njih osmislila dipl.knjižničarka Sanja Alijević. Radionica se održala preko Zoom-a, a učenici su kroz zanimljive igre provjerili svoje znanje o likovima i piscima omiljenih dječjih knjiga. U igri „Šlag na kraju” (brzi test na dječju književnost.) knjižničarka je čitala naslove dječjih knjiga, djeca (svatko za sebe) na papir su pisali plusiće za svaku knjigu koju su pročitali i dizali ruku, a učiteljica je zapisivala koliko je ruku dignuto za koji naslov. Na kraju se doznalo koji smo tip čitatelja i proglaslili najčitaniju knjigu.
Učenicima je na taj način predloženo puno zanimljivih naslova za koje vjerujemo da će ih uskoro potražiti u knjižnicama te ih potaknuti na čitanje.
U sklopu Tjedna dobre dječje knjige i eTwinning projekta "Superčitači 2" učenici 4.b razreda sudjelovali su u online radionici koju je za njih osmislila dipl.knjižničarka Sanja Alijević. Radionica se održala preko Zoom-a, a učenici su kroz zanimljive igre provjerili svoje znanje o likovima i piscima omiljenih dječjih knjiga. U igri „Šlag na kraju” (brzi test na dječju književnost.) knjižničarka je čitala naslove dječjih knjiga, djeca (svatko za sebe) na papir su pisali plusiće za svaku knjigu koju su pročitali i dizali ruku, a učiteljica je zapisivala koliko je ruku dignuto za koji naslov. Na kraju se doznalo koji smo tip čitatelja i proglaslili najčitaniju knjigu.
Učenicima je na taj način predloženo puno zanimljivih naslova za koje vjerujemo da će ih uskoro potražiti u knjižnicama te ih potaknuti na čitanje.