« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Naša je škola i ove godine sudjelovala na 20. Festivalu znanosti čija je tema Život. U suradnji s profesorima ekonomskog fakulteta u Rijeci, organizirali smo matematičku radionicu pod nazivom Kako nam se matematika svakodnevno upliće u život? Radionica je održana 02. svibnja 2022.godine, a osmislile su je profesorice Jelena Jardas Antonić i Antonija Srok te je zajednički provele u 6.a razredu s profesoricom Ivonom Lambaša.
Učenici su osvijestili koliko je matematika uključena kroz svakodnevne životne aktivnosti poput izračunavanja indeksa tjelesne težine, slaganja jelovnika u vrtićima i školama i slično. Imali su priliku računati prosječnu visinu i masu djevojčica i dječaka u razredu, sastaviti svoj optimalni dnevni jelovnik koji sadržava njihove omiljene namirnice uz ograničenje prema kojemu svatko treba unijeti u organizam određenu energetsku vrijednost uz optimalno balansirane nutritivne vrijednosti.
Tijekom trajanja radionice učenici su pokazali matematičke sposobnosti i velik interes za zadanu temu. U ugodnom druženju učenici su otkrili neka nova matematička znanja.
Naša je škola i ove godine sudjelovala na 20. Festivalu znanosti čija je tema Život. U suradnji s profesorima ekonomskog fakulteta u Rijeci, organizirali smo matematičku radionicu pod nazivom Kako nam se matematika svakodnevno upliće u život? Radionica je održana 02. svibnja 2022.godine, a osmislile su je profesorice Jelena Jardas Antonić i Antonija Srok te je zajednički provele u 6.a razredu s profesoricom Ivonom Lambaša.
Učenici su osvijestili koliko je matematika uključena kroz svakodnevne životne aktivnosti poput izračunavanja indeksa tjelesne težine, slaganja jelovnika u vrtićima i školama i slično. Imali su priliku računati prosječnu visinu i masu djevojčica i dječaka u razredu, sastaviti svoj optimalni dnevni jelovnik koji sadržava njihove omiljene namirnice uz ograničenje prema kojemu svatko treba unijeti u organizam određenu energetsku vrijednost uz optimalno balansirane nutritivne vrijednosti.
Tijekom trajanja radionice učenici su pokazali matematičke sposobnosti i velik interes za zadanu temu. U ugodnom druženju učenici su otkrili neka nova matematička znanja.