« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
I evo su godine učenici OŠ Nikole Tesla sudjelovali na radionicama Moj posebni prijatelj kojega već dugi niz godina provodi Centar za ranu intervenciju OKOlonaOKOlo iz Rijeke, s ciljem podržavanja procesa edukacijske integracije djece s razvojnim teškoćama. Kroz pažljivo osmišljene individualne i grupne aktivnosti, učenici 4. A i 4. B razreda imali su priliku kroz ciklus od 4 radionice i sami iskusiti određene razvojne teškoće, što je doprinijelo njihovom boljem razumijevanju djece s razvojnim teškoćama.
Dugogodišnja evaluacija radionica ukazuje da učenici nakon radionica više znaju o potrebama djece s razvojnim teškoćama i osoba s invaliditetom, te da su nakon sudjelovanja na radionicama spremniji na druženje s djecom s razvojnim teškoćama. Sama djeca nakon radionica kažu da su naučila kako pomagati drugima, kako su djeca s posebnim potrebama djeca kao i oni sami i kako se s njima mogu družiti. Svoje su novostečeno znanje i stavove iskazali kroz rasprave, evaluacijske listiće ali i kroz zanimljive likovne radove.
Voditeljica radionica: Rebeka Bulat, dipl. psiholog-profesor
Galerija fotografija nalazi se ovdje
I evo su godine učenici OŠ Nikole Tesla sudjelovali na radionicama Moj posebni prijatelj kojega već dugi niz godina provodi Centar za ranu intervenciju OKOlonaOKOlo iz Rijeke, s ciljem podržavanja procesa edukacijske integracije djece s razvojnim teškoćama. Kroz pažljivo osmišljene individualne i grupne aktivnosti, učenici 4. A i 4. B razreda imali su priliku kroz ciklus od 4 radionice i sami iskusiti određene razvojne teškoće, što je doprinijelo njihovom boljem razumijevanju djece s razvojnim teškoćama.
Dugogodišnja evaluacija radionica ukazuje da učenici nakon radionica više znaju o potrebama djece s razvojnim teškoćama i osoba s invaliditetom, te da su nakon sudjelovanja na radionicama spremniji na druženje s djecom s razvojnim teškoćama. Sama djeca nakon radionica kažu da su naučila kako pomagati drugima, kako su djeca s posebnim potrebama djeca kao i oni sami i kako se s njima mogu družiti. Svoje su novostečeno znanje i stavove iskazali kroz rasprave, evaluacijske listiće ali i kroz zanimljive likovne radove.
Voditeljica radionica: Rebeka Bulat, dipl. psiholog-profesor
Galerija fotografija nalazi se ovdje