« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 2.a razreda uključili su se u Projekt 100. dan škole i obilježili ga 12.veljače 2015.
Glavni način učenja učenika je primjerena i navođena igra te poticaji koji ih sami potiču u osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice. Razvijaju se i aktivne kompetencije građanskog odgoja .
Učenici 2.a izradili su 100 papirnatih brodića , napisali 100 poruka i ispustili ih u rijeku Rječinu. Priča teče niz Rječinu…i put nastavlja Jadranskim morem do sretnog nalaznika. U razredu su kupovali voće i povrće jer su morali potrošiti 100kn.
Bilo je zabavno i poučno!
učiteljica Tanja Škarica
Sudjelujući u projektu "100.-ti dan škole" u organizaciji Udruge Zvono, učenici 1. a razreda OŠ Nikole Tesla s učiteljicom Mirjanom Kovačić i pripravnicom Antonelom Grgić, izrađivali su zamišljeni stilizirani grad od 100 papirnatih tuljaca (učeći o vlastitom gradu). Oblikovali su papirnati lanac s karikama u obliku srca na koje su zapisivali 100 razloga zbog kojih vole svoju školu, svoj grad te svoju mamu. Izradili su i prigodne naočale koje su nosili na dan obilježavanja 100. dana škole te su se pokušavali dosjetiti riječi koje u svom korijenu imaju riječ STO.
Učenici 2.a razreda uključili su se u Projekt 100. dan škole i obilježili ga 12.veljače 2015.
Glavni način učenja učenika je primjerena i navođena igra te poticaji koji ih sami potiču u osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice. Razvijaju se i aktivne kompetencije građanskog odgoja .
Učenici 2.a izradili su 100 papirnatih brodića , napisali 100 poruka i ispustili ih u rijeku Rječinu. Priča teče niz Rječinu…i put nastavlja Jadranskim morem do sretnog nalaznika. U razredu su kupovali voće i povrće jer su morali potrošiti 100kn.
Bilo je zabavno i poučno!
učiteljica Tanja Škarica
Sudjelujući u projektu "100.-ti dan škole" u organizaciji Udruge Zvono, učenici 1. a razreda OŠ Nikole Tesla s učiteljicom Mirjanom Kovačić i pripravnicom Antonelom Grgić, izrađivali su zamišljeni stilizirani grad od 100 papirnatih tuljaca (učeći o vlastitom gradu). Oblikovali su papirnati lanac s karikama u obliku srca na koje su zapisivali 100 razloga zbog kojih vole svoju školu, svoj grad te svoju mamu. Izradili su i prigodne naočale koje su nosili na dan obilježavanja 100. dana škole te su se pokušavali dosjetiti riječi koje u svom korijenu imaju riječ STO.