ENERGETSKA OBNOVA OŠ NIKOLE TESLE, GRAČAC
Opširnije o obnovi pročitajte ovdje ili skinite dokument o energetskoj obnovi.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Za pregled vremenskih prilika (i neprilika) u Gračacu klikni na ovu sličicu! GRAČAC VRIJEME
1.sat 08:30-09:15
2.sat 09:20-10:05
3.sat 10:10-10:55
VELIKI ODMOR 10:55-11:10
4.sat 11:15-12:00
5.sat 12:05-12:50
6.sat 12:55-13:40
7.sat 13:45-14:30
Društvo istraživača mora – 20 000 milja iz Zadra posjetilo je 19. travnja našu školu i omogućilo nam sudjelovanje u aktivnostima projekta „Misli (na) plavo – kako more utječe na nas, a kako mi na njega“. Projekt je sufinanciran sredstvima iz Europskog socijalnog fonda. U projektu su sudjelovali učenici osmih razreda naše škole.
Projekt „Misli (na) plavo“ ima za cilj razvoj i provedbu edukativnih sadržaja sa svrhom popularizacije "znanja o moru“, s naglaskom na one korisnike koji se nalaze udaljenije od mora te na one koji se nalaze blizu mora, ali u manjim sredinama. Glavni cilj je približiti more djeci koja na moru ne žive te naglasiti njihovu povezanost s morem.
Naši gosti iz društva istraživača su održali četiri platforme programa:
1. Morski mikrosvijet
- platforma koja je bila posvećena mikroskopskim organizmima i njihovom značaju, zoo- i fito- plankton te korištenje stereomikroskopa.
2. BiŽI - Bioraznolikost životinja infralitorala
- platforma je bila posvećena raznolikosti mora i upoznavanju učenika sa zanimljivim činjenicama o moru te susret s nekim predstavnicima (školjkaši, bodljikaši, sl.)
3. Ne KLIMAjte prirodu!
- platforma je bila posvećena klimatskim promjenama i utjecaju klimatskih promjena na morske organizme.
4. STEAM
- ova platforma bila je posvećena popularizaciji STEAM-a (Science, Technology, Engineering, Art, Math) kroz znanje o moru odnosno predstavljanje razne opreme za istraživanje i rada biologa mora (podvodne ronilice, crpci za uzorkovanje…)
Učenici su u uvodnom dijelu projekta započeli ispunjavati listić koji je bio poveznica cjelokupnog predavanja. Nakon toga su krenuli s radionicama svaka od njih je bila zanimljiva i edukativna. Po završetku su ponovo ispunili listić i uvidjeli promjene pojedinih odgovora te svakako usvojili neke nove podatke.
Mala galerija slika, da vidite kako je to izgledalo: