NACIONALNA KAMPANJA ZA OSOBE S TEŠKOĆAMA ČITANJA
Autor: Božena Ukić, 30. 9. 2016.
„I ja želim čitati!“ Rast i razvoj znanja te formalno obrazovanje ovise o vještinama čitanja i pisanja. Prema podacima Hrvatske udruge za disleksiju, 5-10% učenika u osnovnim školama ima disleksiju ili poremećaj čitanja...
Rast i razvoj znanja te formalno obrazovanje ovise o vještinama čitanja i pisanja. Prema podacima Hrvatske udruge za disleksiju, 5-10% učenika u osnovnim školama ima disleksiju ili poremećaj čitanja zbog kojeg ne uspijevaju savladati vještinu čitanja unatoč urednim intelektualnim sposobnostima i odsustvu nepovoljnih neuroloških i odgojnih čimbenika. Hrvatsko logopedsko društvo donosi podatak o svakom desetom učeniku koji ima teškoće sa čitanjem.
U cilju educiranja i senzibiliziranja učenika, učitelja i roditelja o ovom problemu te pronalaženju načina za poboljšanje kvalitete obrazovanja učenika s disleksijom, pokrenuta je Nacionalna kampanja za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom pod nazivom „I ja želim čitati!“.
Drago nam je što će i naša škola u novoj školskoj godini 2016/2017. sudjelovati u Kampanji i pridonijeti provedbi ciljeva kroz različite izložbe, kreativne radionice i predavanja vezanih uz područje teškoća čitanja i disleksije.
NACIONALNA KAMPANJA ZA OSOBE S TEŠKOĆAMA ČITANJA
Autor: Božena Ukić, 30. 9. 2016.
„I ja želim čitati!“ Rast i razvoj znanja te formalno obrazovanje ovise o vještinama čitanja i pisanja. Prema podacima Hrvatske udruge za disleksiju, 5-10% učenika u osnovnim školama ima disleksiju ili poremećaj čitanja...
Rast i razvoj znanja te formalno obrazovanje ovise o vještinama čitanja i pisanja. Prema podacima Hrvatske udruge za disleksiju, 5-10% učenika u osnovnim školama ima disleksiju ili poremećaj čitanja zbog kojeg ne uspijevaju savladati vještinu čitanja unatoč urednim intelektualnim sposobnostima i odsustvu nepovoljnih neuroloških i odgojnih čimbenika. Hrvatsko logopedsko društvo donosi podatak o svakom desetom učeniku koji ima teškoće sa čitanjem.
U cilju educiranja i senzibiliziranja učenika, učitelja i roditelja o ovom problemu te pronalaženju načina za poboljšanje kvalitete obrazovanja učenika s disleksijom, pokrenuta je Nacionalna kampanja za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom pod nazivom „I ja želim čitati!“.
Drago nam je što će i naša škola u novoj školskoj godini 2016/2017. sudjelovati u Kampanji i pridonijeti provedbi ciljeva kroz različite izložbe, kreativne radionice i predavanja vezanih uz područje teškoća čitanja i disleksije.
NACIONALNA KAMPANJA ZA OSOBE S TEŠKOĆAMA ČITANJA
Autor: Božena Ukić, 30. 9. 2016.
„I ja želim čitati!“ Rast i razvoj znanja te formalno obrazovanje ovise o vještinama čitanja i pisanja. Prema podacima Hrvatske udruge za disleksiju, 5-10% učenika u osnovnim školama ima disleksiju ili poremećaj čitanja...
Rast i razvoj znanja te formalno obrazovanje ovise o vještinama čitanja i pisanja. Prema podacima Hrvatske udruge za disleksiju, 5-10% učenika u osnovnim školama ima disleksiju ili poremećaj čitanja zbog kojeg ne uspijevaju savladati vještinu čitanja unatoč urednim intelektualnim sposobnostima i odsustvu nepovoljnih neuroloških i odgojnih čimbenika. Hrvatsko logopedsko društvo donosi podatak o svakom desetom učeniku koji ima teškoće sa čitanjem.
U cilju educiranja i senzibiliziranja učenika, učitelja i roditelja o ovom problemu te pronalaženju načina za poboljšanje kvalitete obrazovanja učenika s disleksijom, pokrenuta je Nacionalna kampanja za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom pod nazivom „I ja želim čitati!“.
Drago nam je što će i naša škola u novoj školskoj godini 2016/2017. sudjelovati u Kampanji i pridonijeti provedbi ciljeva kroz različite izložbe, kreativne radionice i predavanja vezanih uz područje teškoća čitanja i disleksije.
NACIONALNA KAMPANJA ZA OSOBE S TEŠKOĆAMA ČITANJA
Autor: Božena Ukić, 30. 9. 2016.
„I ja želim čitati!“ Rast i razvoj znanja te formalno obrazovanje ovise o vještinama čitanja i pisanja. Prema podacima Hrvatske udruge za disleksiju, 5-10% učenika u osnovnim školama ima disleksiju ili poremećaj čitanja...
Rast i razvoj znanja te formalno obrazovanje ovise o vještinama čitanja i pisanja. Prema podacima Hrvatske udruge za disleksiju, 5-10% učenika u osnovnim školama ima disleksiju ili poremećaj čitanja zbog kojeg ne uspijevaju savladati vještinu čitanja unatoč urednim intelektualnim sposobnostima i odsustvu nepovoljnih neuroloških i odgojnih čimbenika. Hrvatsko logopedsko društvo donosi podatak o svakom desetom učeniku koji ima teškoće sa čitanjem.
U cilju educiranja i senzibiliziranja učenika, učitelja i roditelja o ovom problemu te pronalaženju načina za poboljšanje kvalitete obrazovanja učenika s disleksijom, pokrenuta je Nacionalna kampanja za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom pod nazivom „I ja želim čitati!“.
Drago nam je što će i naša škola u novoj školskoj godini 2016/2017. sudjelovati u Kampanji i pridonijeti provedbi ciljeva kroz različite izložbe, kreativne radionice i predavanja vezanih uz područje teškoća čitanja i disleksije.